Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Feedback på webbsida

Inlägg 1 av 5

2020-06-18, kl 09:41

joeboe

joeboe

Inlägg: 1

Feedback på webbsida

Hej!

Har byggt en hemsida som heter inredningsshoppen och har fortfarande en del saker som behöver fixas på den. Men överlag vore det kul att höra feedback på designen och upplägget, skulle ni kunna använda sidan för att hitta nya möbler eller heminredning? Tanken är att samla möbler, inredning etc. från många andra sajter för att på så vis ge en lite bättre helhetsbild. Kommer även arbeta en del med inspiration för att skapa bra innehåll som ska hjälpa till när man är osäker på hur man t.ex. ska inreda. Eller om man önskar mer information om trender.

Tacksam för alla tankar och feedback.

Hela sajten finns här: inredningsshoppen.se

Det jag främst skulle vilja ha feedback kring är den allmänna upplevelsen kring design och vad ni tror om att göra en sajt i det här segmentet. Skulle också gärna ta emot tankar på hur den skulle kunna marknadsföras på ett bra sätt, t.ex. om ni har idéer på hur man skulle kunna nå ut på ett kostnadseffektivt sätt till intressanta potentiella kunder?

Men såklart hör gärna av er om ni har andra saker också, ja lyssnar gärna på all feedback som finns.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2020-07-10, kl 16:03

OlleN

OlleN

Inlägg: 5

När en webbplats skickar en vidare till en butik för att genomföra köpet så tycker jag att man ska upplysa besökaren om det, det vill säga att det står "köp nu från trendrum.se" eller visar butikens logotyp:

/img]

Digital Marknadsföring & SEO

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2020-12-02, kl 01:33

Lasserk

Lasserk

Inlägg: 1

Hej!

Jag slängs in i massa kod när jag besöker sidan (Safarianvändare).

Markus

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2021-08-06, kl 15:49

JohannesK

JohannesK

Inlägg: 1

Jag kommer inte ens in på sidan (får upp File not Found) :P

Lär dig allt om Träning och Kost på https://www.gymlivet.com/

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2021-11-08, kl 11:00

Frilanskonsulten

Frilanskonsulten

Inlägg: 3

en helt okay affiliate sida ska jag säga, men måste fråga varför du inte skapat en shopify sajt där istället, att det vidarebefodrar kunden till en annan sajt via din affiliate länk leder nog till att du tappar ett på besökare, utöver det så är det en helt okay sajt =)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat