Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Vill du vara med från start?

Inlägg 1 av 7

2009-06-30, kl 07:33

username

Neo
M

Inlägg: 1

Vill du vara med från start?

Affärside:Att publicera Sveriges i särklass häftigaste & mest underhållande interaktiva online magazine för en viss målgrupp. Magazinet utmärker sig från de befintliga på den Svenska marknaden genom att erbjuda ett interaktivt innehåll. Det uppnås genom att magazinet programeras i Flash. Magazinet tillhandahålles endast online & är gratis för läsarna. Det finanseras via annons/reklam intäkter. Erbjuds:Ett fritt & omväxlande jobb där du bestämmer tempot själv, men jobbar mot deadlines & måste leverera i tid. Det finns egentligen inget som hindrar dig från att ha en anställning vid sidan om. Det är helt upp till dig varifrån/när du vill jobba. Alla som är med från start blir även exklusiva delägare i företaget.Sökes:kreativa, iderika, målmedvetna personer med stora visioner/ambitioner & som älskar nya utmaningar & som vill vara med & skapa någonting kanske riktigt stort från start. Krav:Du kommer inte att behöva investera några större summor pengar, men mycket av din tid & själ. Du trivs med att jobba i ett team & lätt för att kommunicera. Du tar egna initiativ & kan prestera & leverera under press. Du är medveten om att det kommer att kräva hårt arbete & tid att nå toppen, men låter ingenting stoppa dig på vägen dit.Mina kvalifikationer/specialiteter/färdigheter:- Programering av online magazine i Flash. Dina kvalifikationer/specialiteter/färdigheter:Kanske är du en chefredaktör för en befintlig magazine, men vill hellre publicera din egen magazine? Kanske är du en frilans fotograf med egen utrustning & som vill ha en egen projekt? Eller kanske du är en naturbegåvning & kan skriva, för läsarna intressanta artiklar, utan någon större ansträngning?Om du tror att det här kan vara någonting för dig, missa inte den här chansen, utan anta utmaningen & kontakta mig snarast för mer info.En fortsatt skön & trevlig sommar önskar jag er alla!Mvh,Neo

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2009-06-30, kl 16:04

emef

emef

Inlägg: 58

Hej Neo !Är mer nyfiken på vilken målgruppen är för denna typ av online-magazine, så jag vet om jag kan tillföra något i ditt projekt.maila mig: [email protected]

-- social writer --

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2009-07-05, kl 14:27

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 19

Hej Neo!Intresserad av ditt projekt. Har en del frågor. Hör gärna av dig [email protected]älsningar,Tom

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2009-07-05, kl 19:27

Ilkkafotograf

Ilkkafotograf

Inlägg: 2

Frilansfotograf, visst.E-posta mig på [email protected] fotograf

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2009-07-14, kl 17:38

username

Mikael
Olsson

Inlägg: 2

Hej NeoJag har själv en liknande idé som gått och grott i något år.Jobbat med digital marknadsföring online sen 98. Hör gärna av dig, så kanske vi kan göra slå ihop våra ideérEller om någon annan här är intresserad av [email protected]

entreprenör09

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2009-07-19, kl 16:48

username

Jim
Sjöholm

Inlägg: 6

Hej Neo! Jag är lite nyfiken på din idè och undrar lite vad magazinet ska handla om och vilken målgrupp den kommer att rikta sig till?.Berätta gärna lite mera om din idè, så ska jag se om jag kan tillföra något! Har ett stort intresse angående fotografering!.Maila mig på: [email protected] Jim

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2009-10-30, kl 18:34

GirlSara

GirlSara

Inlägg: 1

Undrar om nån kan ge en bräddare information om detta ideen?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat