Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Behöver du en svensk-polsk talande ekonom - administratör?

Inlägg 1 av 6

2005-10-18, kl 17:39

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 1

Behöver du en svensk-polsk talande ekonom - administratör?

Hej, jag är en svensk-polsktalande ekonom och personaladministratör. Jag har även goda kunskaper inom IT och marknadsföring. Bor och arbetar i Sverige sedan 1989 och har mycket goda referenser. Har du ideér och behöver hjälp så lämna din e-post. Jag kontaktar dig. Jag förutsätter seriösa svar. mvh
Anna

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2005-12-15, kl 12:14

username

Robert
Barestrand

Inlägg: 1

Hur gick det fick du några erbjudanden har själv fru som har avslutat redovisningskosult utbildning och kan polska i tal och skrift.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2006-02-23, kl 11:33

decide

decide

Inlägg: 4

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej, jag är en svensk-polsktalande ekonom och personaladministratör. Jag har även goda kunskaper inom IT och marknadsföring. Bor och arbetar i Sverige sedan 1989 och har mycket goda referenser. Har du ideér och behöver hjälp så lämna din e-post. Jag kontaktar dig. Jag förutsätter seriösa svar. mvh
Anna

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2006-02-23, kl 11:34

decide

decide

Inlägg: 4

Hej!
Ekonom och HR - intressant.
Ta kontakt med mig.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2021-02-22, kl 12:33

MariaLindholm

MariaLindholm

Inlägg: 3

Hej,

Jag har nya jobbmöjligheter för dig som svensk/polsk ekonom och undrar om du är intresserad av att höra mer om detta? Kontakta mig gärna på [email protected] så berättar jag mer.
Vänligen, Maria

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2021-04-20, kl 13:18

MariaLindholm

MariaLindholm

Inlägg: 3

Hej, är du intresserad av att höra mer om tjänsten i polen så vänligen ring mig på 0739684615

Inläggets betyg
Svara Svara med citat