Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum ABC för dig som vill starta eget

Företagsmässa online

Inlägg 1 av 5

2009-07-09, kl 09:53

Stefan Andersson

Stefan Andersson

Inlägg: 9

Företagsmässa online

Jag håller på med att starta upp en företagsmässa på nätet. Tanken är att företag skall få en helt kostnadsfri "monter" (bestående av sin hemsida) på siten.Kanske inte någon helt ny idé men har någon lust att kika in och komma med feedback och tips är jag tacksam:) www.exposweden.se är adressen./Stefan

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2009-07-11, kl 16:28

username

Ömer
Yesil

Inlägg: 23

Det är en bra idee det finns bara små justeringar kvar till ex. du måste lägga en "back" länk på resultat sidan vi slipper använda webbläsarens back pil. Använd små ikoner som logatyper och sånt på resulterad sidan och glöm inte det är inte en sökmotor det är en exposida företaget kan lågga in själv och lägga information om sig själv, till ex. nya produkter, bilder och svd och kontakt formuler man kan skicka meddelande till företaget för offert frågor och sånt direkt från hemsidan... Annars detta är en bra idee och lycka till glöm inte lägga mitt företag också när du öppnar sidan.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2009-07-13, kl 08:16

Stefan Andersson

Stefan Andersson

Inlägg: 9

Tack för tipsen! Det finns en hel del finslipningar att göra här.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2009-07-26, kl 15:11

paulsson

paulsson

Moderator

Inlägg: 319

Det finns en annan "kollega" i branschen, men det kanske du redan visste om?http://www.swedfair.com/

Chefredaktör och ansvarig utgivare på Startaeget.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2009-07-27, kl 15:38

Stefan Andersson

Stefan Andersson

Inlägg: 9

Jodå, men min idé är nog inte riktigt densamma.Jobbar för fullt med att lägga till några nyheter dock./Stefan

Inläggets betyg
Svara Svara med citat