Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Vill du satsa tid och Pengar!

Inlägg 1 av 10

2009-07-10, kl 00:02

username

Andy
Bjorkman

Inlägg: 10

Vill du satsa tid och Pengar!

Kommer starta eget efter svenska sommaren-2009, runt september.Har ideen, kapital, hemsidenamn, bologsordning, reklamfirma, mm klart men letar nu efter en partner. Maila mig, tell me who you are ....Andy

Jag vill starta eget nu, saknar en partner med liknande planer.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 10

2009-07-10, kl 11:07

André

André

Inlägg: 6

Hej!Är intresserad. Skulle vilja veta mer. Verkar som att mailfunktion inte fungerar. Andre

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 10

2009-07-10, kl 13:09

username

Daniel
Johansson

Inlägg: 274

Vad sökes?...

// Daniel Johansson //
DEJI Quality Consulting //
Kvalitetsteknik - Produktionsteknik - Administration

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 10

2009-07-10, kl 15:08

username

Andy
Bjorkman

Inlägg: 10

Hej Andre!Ja jag har haft problem med mailfuntionen ocksa men tror red ar pa semester for att fixa detta just nu. Om du ar intresserad vore det roligare om du skrev ett email till mig och berattade lite mera om dig sjalv, alder , intressen, erfarenheter, vart du bor mm. Skicka ett email till mig pa [email protected]

Jag vill starta eget nu, saknar en partner med liknande planer.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 10

2009-07-11, kl 00:16

glasspinne

glasspinne

Inlägg: 17

Hej,Jag vill inte verka petig eller så, men eftersom det är du som söker någon person som har både vilja och pengar så kanske du borde berätta lite mer om din idé/koncept, inte kanske fullt ut om du känner att det är "känsligt" (jag tror bara det är bra att ventilera tankar), men i alla fall så folk får en uppfattning om vad de ger sig in i.Mvh

No way is the easy way.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 10

2009-07-11, kl 00:20

username

Andy
Bjorkman

Inlägg: 10

Hej ClaesSom du skrev, var inte petig, tycker ditt svar inte alls har med min trad att gora. Om du vill papeka saker och ting kan du ju skriva egna inlagg kanskeandy

Jag vill starta eget nu, saknar en partner med liknande planer.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 10

2009-07-11, kl 00:24

glasspinne

glasspinne

Inlägg: 17

Okej, jag vänder på steken, jag är intresserad, men vad är idén jag ska satsa mina pengar på? Det framgår ju inte? Tittade runt lite och jag tror jag kan ha en aning, men fortfarande så skulle jag inte lägga varken tid eller pengar på något jag inte vet någonting om.

No way is the easy way.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 10

2009-07-11, kl 00:26

username

Andy
Bjorkman

Inlägg: 10

sa varfor skriva?Jag ber dig, avsluta dina pahopp och sluta skriva eller jag anmaler dig

Jag vill starta eget nu, saknar en partner med liknande planer.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 10

2009-07-26, kl 12:07

paulsson

paulsson

Moderator

Inlägg: 319

Andy, jag måste tyvärr hålla med Claes. Lite mer information bör du skriva. Jag förstår om du inte vill skriva ut din affärsidé om den är unik på ett öppet forum, men exempelvis inom vilken bransch du kommer jobba inom, och vad du söker hos partnern du är ute efter är ju något som inte avslöjar för mycket vad ditt nya företag kommer syssla med. Lycka till!

Chefredaktör och ansvarig utgivare på Startaeget.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 10

2010-02-08, kl 13:20

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 4

Denna användare Andy Bjorkman eller även kallad Andypandy är en oseriös person som lurar folk att arbeta för honom utan att sedan få betalt. Jag arbetade för honom, gjorde massa olika designer till bolag som han fick uppdrag ifrån och sedan när det var dags för lön fördröjde han betalningen genom att säga att företaget han jobba för inte svara på hans mejl. Detta höll han på med ett tag tills jag började skicka meddelande efter meddelande för att få mina pengar, till slut lämna han ett meddelande med massa svärord och skrev att jag skulle inte få se en cent från lönen. Sedan för att försöka få lönen på ett annat sätt, kontaktade jag ett av bolagen som jag jobba för och dem hade inte hört talas om han eller mig eller sett designerna jag gjort. Det hela var bara för sjukt att förstå, vad höll han på med, varför gjorde jag saker till bolag som inte visste om det. Jag varnar alla för denna person, bli inte lurade som jag blev på över 15.000 kr. Akta er!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat