Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Jag hjälper er in på den polska marknaden, missa inte chansen.

Inlägg 1 av 8

2005-02-18, kl 10:41

username

Witek
Lenk

Inlägg: 17

Jag hjälper er in på den polska marknaden, missa inte chansen.

Jag erbjuda pålitlig och snabb juridisk företagsetablering på den polska marknaden, utför marknadsundersökningar, finner samarbetspartners, är behjälplig på mässor och vid rekrytering, Projektledning, Igångkörning av verksamheten, tolkning, mm.

Polexpo har långsiktiga kontakter med polska myndigheter och näringslivet samtl erfarenheter från företagsetableringar mellan Sverige och Polen.

Polsk industri är idag välutvecklad, håller hög kvalité och standard till låg produktionskostnad
Hör av dig för en förutsättningslös diskussion [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 8

2005-02-18, kl 10:43

username

Witek
Lenk

Inlägg: 17

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag erbjuda pålitlig och snabb juridisk företagsetablering på den polska marknaden, utför marknadsundersökningar, finner samarbetspartners, är behjälplig på mässor och vid rekrytering, Projektledning, Igångkörning av verksamheten, tolkning, mm.

Polexpo har långsiktiga kontakter med polska myndigheter och näringslivet samtl erfarenheter från företagsetableringar mellan Sverige och Polen.

Polsk industri är idag välutvecklad, håller hög kvalité och standard till låg produktionskostnad
Hör av dig för en förutsättningslös diskussion [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 8

2005-02-18, kl 20:30

username

Leif
Gustavsson

Inlägg: 4

Hej har tänkt att börja importera byggvaror från polen och skulle behöva komma i kontakt med leverantör/grossist där... mvh Leif

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 8

2005-02-20, kl 23:55

username

Martin
Gabrielsson

Inlägg: 12

Kläder,Leksaker,fårskinss mattor osv...Maila mig [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 8

2005-02-22, kl 18:09

username

Witek
Lenk

Inlägg: 17

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej har tänkt att börja importera byggvaror från polen och skulle behöva komma i kontakt med leverantör/grossist där... mvh Leif


Hör av dig på min angivna mail så kan vi ha en förutsättningslös diskusion.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 8

2005-02-22, kl 18:12

username

Witek
Lenk

Inlägg: 17

Citat:

Ursprungligen postat av:

Kläder,Leksaker,fårskinss mattor osv...Maila mig [email protected]


Det är bra om du tar kontakt med mig via min mail för förutsättningslösa samtal. Jag har lite svårt att förstå din frågeformulering.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 8

2005-03-02, kl 15:13

username

Henrik
Lindahl

Inlägg: 1

jag är intresserad av att komma i kontakt med polska leverantörer....kan du hjälpa mig med det?

maila mig på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 8

2005-11-14, kl 15:34

e-nil

e-nil

Inlägg: 10

Ska starta eget och behöver cement, plywood, virke, dörrar & fönster, kök, parkett osv.
Kan någon tipsa mig om bra inköpskällor, grossister från Polen, Baltikum eller förslag?
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat