Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Starta butik

Inlägg 1 av 5

2005-02-18, kl 20:05

username

Fghgfh
Gfhfgh

Inlägg: 1

Starta butik

Jag hade tänkte öppna två stycken butiker med importerade kläder. En i göteborg och en stockholm. Vilka kostnader kan man räkna med vid uppstartandet, tex skyltdockor och inredning? Vad ligger butikshyrorna på i dessa städer?

Tack på förhand

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2005-02-19, kl 18:27

Tessie

Tessie

Inlägg: 15

Hej!
Planerar samma sak fast bara i Gbg. Hyrorna varierar lite beroende på hur centralt du vill ha, allt ifrån 8000-25000 kr är kanske vanligast. Vad skall du ha för typ av kläder? Hör gärna av dig till mig. [email protected]
Therese

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2005-04-12, kl 20:04

username

Peter
Peony

Inlägg: 31

behöv du beställa kläder eller något annat från Kina, kontakt mig i GBG.
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2005-05-19, kl 21:55

username

Anna
Törling

Inlägg: 24

hej. det seriösaste är att se dig runt på svenskamoderådet och fashionnet.se . Även svenskhandel för att hitta de bästa leverantörerna. Hyrerna ligger nog betydligt högre än 8000-25000 om du vill ligga centralt. Inredning och skylltdockor, larmbågar mm finns offta jätte fint på tex blocket, el egen annons kan vara värt att sätta ut. lycka till

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2005-06-09, kl 23:25

username

Henrik
Bergeld

Inlägg: 67

Vill du ligga riktigt centralt så ska du räkna med en hyra på 3500-4000 kr/kvm och år. Det kostar att ligga på topp men så vill man ju också synas.

Lycka till och på dem bara

Henke

Inläggets betyg
Svara Svara med citat