Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

hur hittar jag mina produkter?

Inlägg 1 av 8

2005-02-21, kl 11:08

username

Anna
Nilsson

Inlägg: 3

hur hittar jag mina produkter?

jag har planer på att starta en webb butik med varor för en väldigt speciell målgrupp. Men hur går jag tillväga för att hitta någon som producerar det jag behöver?
Jag har letat på olika sidor men det är ju som att försöka hitta en nål i en höstack.
Jag kanske kan säga att det rör sig om kläder, men jag har ingen som helst lust att designa och tillverka själv utan jag vill köpa färdiga produkter.
Måste jag kanske samarbeta med en designer trots allt?
Behöver alla tips jag kan få...

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 8

2005-03-04, kl 12:25

username

Alex
Cerda

Inlägg: 8

Hej pitufina,
Vet du hur du hittar nålen i höstacken??
genom att sätta eld på den........enkel?
Vad e det för varor du söker??
mvh,
Alex

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 8

2005-06-05, kl 01:01

mollan

mollan

Inlägg: 6

Citat:

Ursprungligen postat av:

Är du intresserad av klädder från Spanien och Latinamerika, då kontakta mig.

[email protected]

Mvh.

Brunett

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 8

2005-06-05, kl 01:12

mollan

mollan

Inlägg: 6

vad är det för kläder är det barn eller dam kläder.Måste man beställa stora partier?
Jag säljer dam kläder med danskdesign, mycket nöjd men vill gärna komma i kontakt med fler levrantörer
Kan du hjälpa mig
MVH CAMILLA

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 8

2005-09-25, kl 15:41

username

Zeynep
Aydin

Inlägg: 35

Citat:

Ursprungligen postat av:

jag har planer på att starta en webb butik med varor för en väldigt speciell målgrupp. Men hur går jag tillväga för att hitta någon som producerar det jag behöver?
Jag har letat på olika sidor men det är ju som att försöka

hitta en nål i en höstack.

Jag kanske kan säga att det rör sig om kläder, men jag har ingen som helst lust att designa och tillverka själv utan jag vill köpa färdiga produkter.
Måste jag kanske samarbeta med en designer trots allt?
Behöver alla tips jag kan få...


Hej,

Jag jobbar med den turkiska och den europeiska marknaden. Jag har en export/import firma i Turkiet.

Jag importerar reklamartiklar, profilklader, smycken klader och mycket annat. Jag har manga slaktingar har som har egna fabriker har och just darför ville jag satsa pa och jobba med detta.

Mina produkter ar av hög kvalite och jag har valdigt bra priser. Om ni vill sa kan ni fa lite priser fran mig pa de produkter ni ar intresserade utav, sa far ni sjalva se hur bra vi ligger till.

Jag hoppas verkligen att vi kan sammarbetaa och jag hoppas att jag far höra ifran er snart.



Mvh,
Zeynep Aydin
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 8

2005-10-18, kl 15:50

username

Jubisa
Restovic
Restovic
L

Inlägg: 8

Zeynep Aydin
Vad för sorts reklamartiklar?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 8

2005-10-26, kl 12:51

username

Tijana
Radic

Inlägg: 1

hejsan!
vi är 4 tjejer som ska starta ett företag med vackra, moderna smycken! vi undrar nu ifall du importerar färdiga smycken? eller är det halvfabrikat?
[email protected]
tack på förhand =)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 8

2006-02-12, kl 00:26

username

Pia
Bjärevall

Inlägg: 31

Bli din egen chef, jobba hemma, utomlands eller vart du vill…
Är du nöjd med din lön, dina arbetstider och din arbetsplats idag och vill fortsätta med det så är det bara att gratulera att du trivs.
Är du däremot en människa som funderar på att du också skulle vilja göra de där sakerna som ”alla” andra har råd med tex bilar, resor, hög levnadsstandard, bra boende. Då ser jag ingen anledning att inte kunna ge det här 7-10 timmar i veckan på sidan om ditt jobb. De flesta som
gör så släpper så småningom sitt ordinarie arbete då dom ser de fantastiska fördelarna och de fantastiska lönerna, alla tjänar inte massor men med brinnande intresse och motivation så
krävs det inte så stor arbetsinsats att åtminstone tjäna mer än du säkerligen gör idag. Och då talar vi om 7-10 timmar i veckan. Lägger du däremot i överväxeln lite så kan det bli enormt mycket bättre.

Arbeta hemifrån
· Få vara din egen chef
· Få mer tid till din familj och vänner
· Kunna tjäna pengar medan du är med dina barn
· Komma bort från ett stressande arbete utan stimulans
· Designa din egen framtid så som just du vill ha den
· Trygga din och din familjs ekonomi
· Åka på fler och bättre semestrar
· Jobba var du vill och när du vill
· Kunna bli ekonomiskt oberoende
Klicka på länken så får du mer information och kan där lämna din intresseanmälan det som krävs av dig är att du är seriöst intresserad

www.feel-good.se/external4.html

Inläggets betyg
Svara Svara med citat