Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Oanvänd webbsida till salu.

Inlägg 1 av 9

2009-07-20, kl 20:39

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 6

Oanvänd webbsida till salu.

Hej,Vi har en oanvänd webbsida till salu.XHMTL och CSS validerad utan några fel. (Table-less, ingen fulkodning)(Genererar xhtml-fel nu för att flashen på startsidan inte läggs till med swfobject. Byts dock ut innan live)Sökvänliga länkar.(Slås på vid live)AJAX-lösning på startsidan.(Bytet mellan "Nyheter och "Nyhetsbrev")Nyhetsbrevsformuläret kopplas till eran mail.(Ämne går givetvis att ändra om ni har något program som läser av det automatiskt)Kontaktformuläret kopplat till eran mail.Alla färger sätts enligt eran grafiska profil.Mindre ändringar kan göras.Vi hade tänkt oss runt 7000kr då den bara ligger där och ser söt ut.Har ni några frågor så får ni gärna ringa Tobias på 0732 03 51 90.http://www.rockvilla.se/sell/

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 9

2009-07-21, kl 10:22

paulsson

paulsson

Moderator

Inlägg: 319

Bara för att förtydliga, säljer ni flera kopior av samma webbdesign eller kommer köparen vara ensam om layouten?

Chefredaktör och ansvarig utgivare på Startaeget.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 9

2009-07-21, kl 13:31

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 6

Den säljs endast en gång. Några mallar jobbar vi inte med.Tack för frågan, missade det.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 9

2009-07-31, kl 00:04

username

Robin
Dubitzkij

Inlägg: 125

Tobias, kodningen ser inte ut att vara helt i sin ordning. Växlar du sida mellan de olika menyvalen så ligger fönsterna inte på samma plats utan det blir små "hopp" i sidan och i höjden.Jag skulle kanske vara intresserad, men det krävs lite förbättring av sidan samt lite förhandling.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 9

2009-07-31, kl 00:08

username

Robin
Dubitzkij

Inlägg: 125

Ser nu att felen inte syntes i explorer, men i google chrome syntes de.Jag återkommer via telefon.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 9

2009-07-31, kl 14:51

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 6

Tjenare Robin.Google Chrome är nu löst.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 9

2009-07-31, kl 17:00

username

Robin
Dubitzkij

Inlägg: 125

Hej Tobias, jag återkommer på telefon efter jag slutat jobba.MvhRobin

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 9

2009-08-01, kl 15:05

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 6

Någon moderator kan radera tråden.Tack!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 9

2016-04-20, kl 13:13

Saxis

Saxis

Inlägg: 5

Hej!

Jag vill göra din uppmärksam om att Danmarks största online-marknad för köp och försäljning av företag, webbplatser och online-butiker kommer till Sverige.

Från och med den 14 maj 2016 kan du köpa och sälja webbplatser, webbutiker och andra företag gratis med saxis hjälp.

Här kan du registrera dig för att bli meddelad när vår lansering i Sverige drar igång: http://saxis.se/

Bästa hälsningar
Niels Olsson

Danmarks största online-marknaden för att köpa och sälja företag, webbplatser och online-butiker kommer till Sverige!

Du kan registrera dig för att bli meddelad när vi lanserar här: http://saxis.se/

Inläggets betyg
Svara Svara med citat