Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Street wear kläder

Inlägg 1 av 5

2005-03-03, kl 12:46

username

Martin
Elfström

Inlägg: 1

Street wear kläder

Hej vi är några grabbar som tänkte starta ett eget företag och sälja streatwear kläder. Om du känner till några bra återfösäljare eller om DU har ett eget märke som du vill ska hamna i våran Affär så ta kontakt med mig på [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2005-05-07, kl 15:39

username

Sebastian
Kjersén

Inlägg: 35

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej vi är några grabbar som tänkte starta ett eget företag och sälja streatwear kläder. Om du känner till några bra återfösäljare eller om DU har ett eget märke som du vill ska hamna i våran Affär så ta kontakt med mig på [email protected]



Hej
Jag är återförsäljare i sverige åt en mindre dansk designer som driver märket Bastard! Det är ett märke med en lite trashie och ungdomlig stil. Men hur motiverar ni eran street wear stil? skicka ett mail till [email protected] om ni är intresserade!

MVH
S. Kjersén
KayJay / Bastard
www.kayjay.se
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2005-06-12, kl 10:29

username

Damir
Sabovic

Inlägg: 36

hej jag säljer nike adidas skor om du vill ha bra pris säg till jag har den bästa priserna jag importerar direkt från vietnam exempel om ett par kostar 1000 i stadium så får du dom av mig för 180 kr
[email protected]
har alla märke and1 m.m jag kan skicka bilder med priser så maila mig så snackar vi om det

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2005-08-02, kl 15:20

username

Mats
Karlsson

Inlägg: 5

Kolla gärna in www.jimbob.se och hör av er om det känns rätt.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2005-12-01, kl 16:33

sarbastain

sarbastain

Inlägg: 72

HejMartin
Vi är en grossist firma..
Titta på hemvsida och vi kan skicka ett del av vår katalog ..
Mvh
Sarabstain


SARBAST OTHMAN
E MAIL: [email protected]
www.maddog.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat