Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Bokföring, Ekonomi & Skatter

När jag får en inbetalning och bra Ekonomi program!

Inlägg 1 av 3

2005-03-07, kl 08:40

username

Simon
Edström

Inlägg: 22

När jag får en inbetalning och bra Ekonomi program!

Hejsan!
Har en liten fundering kring hur jag ska bokföra vanliga bankgiro inbetalningar....?
Om någon har lust så får den förklara väldigt grundläggande för mig! Skulle uppskattas..

När jag ändå skriver så undrar jag om någon vet något bra program för att bokföra, sitter och testar en del och har fastnat lite för Edison, men jag har bara en testversion av det..
SPCS har jag blivit avråd pga utav att man måste köra det helt fullt ut för att det ska fungera och man kan inte bara använda det <CITAT>lite</CITAT>
Tacksam för svar ;)

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2005-03-08, kl 16:33

username

Lars
Nilsson

Inlägg: 16

Kolla in sidan www.blinfo.se

De har ett mycket bra program som heter BL Administration. På sidan kan du beställa ett demo av programmet som funkar för x antal verifikationer innan det säger stopp och du måste köpa programmet om du vill fortsätta. Har själv kört med detta program och det funkar klockrent! Kolla in själv!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2005-03-09, kl 07:17

Sten_UNICELL

Sten_UNICELL

Inlägg: 54

Bokföring, fakturering, kunder, leverantörer - allt i samma program för bara 1.250:- Så enkelt att Du inte ens behöver känna till debet och kredit.
Gratis demo på http://www.unicell.se/

Inläggets betyg
Svara Svara med citat