Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Franchise

Elbil i Sverige

Inlägg 1 av 3

2009-07-27, kl 13:30

username

Hasse
Jo

Inlägg: 6

Elbil i Sverige

Till hösten söker vi ett flertal franchistagare / återförsäljare till marknadens nyaste elbilar. Våra egna elbilar som vi säljer kommer finnas tillgängliga i Sverige, Danmark, Norge, Finland och Tyskland. Fördelaktigt för dig som vill bli franchistagare / återförsäljare för oss att du redan jobbar eller kommer att starta en firma inom bilbranchen och vill utöka ditt sortiment med nya bilar. Vi erbjuder bra förtjänster för rätt personer och möjlighet att redan nu vara delaktig i framtidens transportfärdmedel. För att undervika oseriösa personer, ber jag Dig maila mig här med namn, telefonnummer och en beskrivning om dig/din firma och hur Du har tänkt ett samarbete med oss.Med vänliga hälsningarHasse

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2009-07-27, kl 13:49

paulsson

paulsson

Moderator

Inlägg: 319

Spännande, vad har ni för hemsida?

Chefredaktör och ansvarig utgivare på Startaeget.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2009-07-27, kl 21:24

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Med en elbil i rätt prisklass har du framtiden för dig. Jag är mycket intresserad av vad du har och kan kanske ge dig goda råd, men jag kommer inte att sälja då jag har avslutat min riktigt aktiva karriär. Ska bara ge ut några böcker och sköta familjen olika företag.

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat