Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

Programmerare med goda kunskaper i SQL och databashantering sökes!

Inlägg 1 av 4

2005-03-08, kl 13:00

username

Medlem
#25159

Inlägg: 1

Programmerare med goda kunskaper i SQL och databashantering sökes!

Du som har goda kunskaper i SQL och databasprogrammering har chansen att vara med i ett affärsprojekt av studenter. Har du även goda kunskaper i hemsidesbyggande är det en merit. Du kommer att delta i en affärsidé med Internet som utgångspunkt. Själva är vi studenter varav vi helst ser att du själv är studerande. För intresse och mer info, maila [email protected].

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-03-13, kl 02:44

username

Mathias
Olsson

Inlägg: 122

Jag känner en duktig programmerare som behärskar databasprogrammering och sql mycket bra. Han är också väldigt duktig i webbside byggande och följer uppdragsgivarens mål helt och hållet. Kontakta mig på [email protected] så kan jag kontakta honom och sedan låta er två göra upp om jobbet. Denna person som jag menar är lite av studerande också så ni har garanterat samma tankesätt.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-03-16, kl 00:53

izbell

izbell

Inlägg: 6

Hejsan, känner en förbannat duktig programmerare. Han kan lite smått om allt möjligt. Skriv gärna till honom om ni behöver någon mer. Hälsningar Elisabeth
Hans mail: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2005-05-18, kl 22:17

username

Rouzbeh
Djalaie

Inlägg: 1

Jag har jobbat med sql, TSQL, procedurer, vyer, triggersm DTS,.... i 8 år och en hel dedl med webapplikationer kopplad till DB. Hör av dig så kan vi prata mer [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat