Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

ÖPPNA EGET - VILL DU HAKA PÅ??

Inlägg 1 av 10

2005-03-09, kl 10:41

username

Paula
Söderström

Inlägg: 33

ÖPPNA EGET - VILL DU HAKA PÅ??

Jag vill öppna eget företag!!! Jag vet inte vad dock.. ngt inom skönhetsbranchen... Massor av idéer!! Har du det oxå och bor i Sthlm??? Ska vi slå två kloka huvuden ihop?? MAILA GÄRNA!! [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 10

2005-03-09, kl 12:19

username

Jessica
Bergquist

Inlägg: 1

hej
det låter intressant.....
jag vill oxå starta eget men har ej så mycket kapital...
vad hade du tänkt dig?
mvh
jessica

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 10

2005-03-09, kl 12:28

username

Lisbeth
Andersen

Inlägg: 4

Hej.
Jeg har en ide til Jer. I kan sælge tøj! Dansk design, god kvalitet, sælges i stor stil i Norge og Danmark, og vi vil gerne have Sverige med. Det er helt op til dig selv, på hvilket niveau du ønsker at forhandle tøjet. Du kan sælge tøjet på homeparties, din arbejdsplads, i motionscentre eller andre klubber, i din frisørsalon osv.

Du bestemmer selv om du vil have det som hobby, som bijob eller som hovedbeskæftigelse
Du er helt frit stillet hvad angår kundepriser. Du har din egen selvstændige forretning og kan naturligvis selv prissætte produkterne, som det passer til din arbejdsmetode og geografiske placering. Læs mere på www.trendzetter.dk
Hvis det har interesse, så skriv til mig på [email protected]

Hilsen Lisbeth

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 10

2005-03-09, kl 13:15

username

Paula
Söderström

Inlägg: 33

Citat:

Ursprungligen postat av:

hej
det låter intressant.....
jag vill oxå starta eget men har ej så mycket kapital...
vad hade du tänkt dig?
mvh
jessica

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 10

2005-03-09, kl 13:17

username

Paula
Söderström

Inlägg: 33

Typ en salong med sol-duschar och lite produktförsäljning.. Vet inte riktigt.. Har tusen idéer, och det har ju många men kommer aldrig till skott!! Jag är seriös med detta och det gäller att hitta ngn som vill gå in för detta till 100%. Vad har du för tankar och idéer?? Paula

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 10

2005-03-09, kl 17:21

username

Star
Said

Inlägg: 5

Hej alla.
jag håller på att starta eget företag. men jag behövr lite hjälp med starhjälp . jag vet att nänstans får man hjälp första sex månaderna, Men jag vet inte var ,hur ,?????? kan ni PlEAS HELP ME??
MvH Star

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 10

2005-03-09, kl 19:38

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

är du arbetslös så kan det finnas möjlighet att få Starta egetbidrag i första hand 6 månader. Prata med arbetsförmedlingen.
Lars
[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 10

2005-04-11, kl 19:17

username

Damir
Sabovic

Inlägg: 36


hej jessica vi är två killar som ska börja importera kläder altså adidas nike skor alla märke som är populera så om du vill haka på så är du välkommen vi har frågat och så paula det e bra pengar vi ska sälja till butiker vi ska öppn via webbbutik med mammas m.m vi vill hälst ha 2 killar 2 tjejer om det låter interssant skriv till mig [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 10

2005-04-11, kl 19:18

username

Damir
Sabovic

Inlägg: 36

den här e rättstavat
hej jessica vi är två killar som ska börja importera kläder altså adidas nike skor alla märke som är populera så om du vill haka på så är du välkommen vi har frågat och så paula det e bra pengar vi ska sälja till butiker vi ska öppn via webbbutik med m.m vi vill hälst ha 2 killar 2 tjejer om det låter interssant skriv till mig [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 10

2005-04-20, kl 13:29

username

Stig
Bölja

Inlägg: 14

Kan du tänka dig att rekomendera underhållningstjänst via internet?

Börja som gratis medlem och utvärdera om affäridén passar dig.
Jobba upp dig – uppgradera dig – och det behöver inte kosta en enda krona.

e-post: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat