Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

webdesigner/programerare sökes... extra partner

Inlägg 1 av 9

2009-07-27, kl 14:33

username

Andy
Bjorkman

Inlägg: 10

webdesigner/programerare sökes... extra partner

HejJag letar efter en person som vill satsa lite tid på att göra mitt företags hemsida från grunden och sedan vara med i framtiden med förändringar och verkligen följa hemsidan och företagets utveckling. Med andra ord en person som vill ha ett bra och nära samarbete på långskit.Jag söker INTE efter färdiga mallar mm. Logotype mm har jag redan.Skicka ett mess med din email och telefonnummer så jag kan kontakta dig snarast möjligt för ett samarbeteTrevlig sommar!Andy

Jag vill starta eget nu, saknar en partner med liknande planer.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 9

2009-07-30, kl 22:20

username

Malin

Inlägg: 3

Hej Andy!Besök gärna mig på http://www.malingard.se/ och hör av dig om du tror att jag kan erbjuda det du söker.Ha en fin sommar du med :)Malin [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 9

2009-07-31, kl 08:46

username

Daniel
Johansson

Inlägg: 274

Hej Andy!Kanske skulle vi passa bra ihop? Jag söker nämligen fler uppdrag att lägga ner mitt engagemang i, och jag ser gärna långsiktighet i ett eller flera uppdrag.Jag har utveckling av webbsidor som komplement till min ordinarie verksamhet och har utvecklat ett antal webbsidor genom åren. Det är mest egna projekt, men även kundreferenser finns. Jag använder mig av ett CMS som har god potential att följa ett företags utveckling mycket tids- och kostnadseffektivt.Vanligtvis lägger jag mitt engagemang inom verksamhetsutveckling - med fokus på kvalitet och de kundanknutna processerna, under egen regi (F-skatt). Jag innehar även en A-skatt vilket då innebär att jag kan ta uppdrag antingen som anställd eller som leverantör/samarbetspartner, beroende på vad som bäst passar dig och/eller det specifika uppdraget.Vad gäller ditt företags utveckling har du då även möjlighet att bolla dina tankar och funderingar med mig gällande din verksamhet under resan så att säga. Kanske kan vi passa bra ihop i och med din fråga här, då jag nu tror mig passa bra in i din beskrivning(?). Hör gärna av dig med mer info om vad du söker, så kan vi åtminstone diskutera vidare om det finns en lösning för oss.- Du når mig bäst på e-post: daniel.johansson(a)deji.se, eller Tel 0734-263476 .

// Daniel Johansson //
DEJI Quality Consulting //
Kvalitetsteknik - Produktionsteknik - Administration

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 9

2009-08-02, kl 16:41

username

Andy
Bjorkman

Inlägg: 10

Hej DanielKan du inte slänga ihop ett par rader och skicka det till mig?Andy

Jag vill starta eget nu, saknar en partner med liknande planer.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 9

2009-08-03, kl 16:12

username

Ted
Wiberg

Inlägg: 22

Hej Daniel!Hör av dig så kan vi diskutera vidare saken.Det är alltid lättare om man har kontaktuppgifter så man kan kontakta dig!/Ted Wiberg - [email protected]

Ted Wiberg - [email protected]
ediTED Mediaproduction - Din personliga webbyrå
www.edited.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 9

2009-08-10, kl 09:42

username

Antonio
Riveras

Inlägg: 13

Hej Andy!Jag jobbar som webbdesigner och fokuserar på att göra snygga och stilrena hemsidor. Om du även söker utveckling så är jag i kontakt med ett stort nätverk av programmerare som kan leverera alla dynamiska aspekter som du eftersträvar med din hemsida.Det finns som sagt inga gränser, du får både en snygg och kraftfull hemsida med Grafix Studio.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 9

2009-08-10, kl 22:11

username

Lars
Eriksson

Inlägg: 23

Hej,Vi är ett företag i Östersund som jobbar med webbdesign, kika in på det vi gjort på <a href="http://www.aloq.se" title="aloq, webbyrå i Östersund">www.aloq.se</a>, gillar du det så slå oss en pling.Mvh / Lars

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 9

2009-08-26, kl 15:39

Tulpan

Tulpan

Inlägg: 12

Berätta [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 9

2010-02-08, kl 13:18

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 4

Denna användare Andy Bjorkman eller även kallad Andypandy är en oseriös person som lurar folk att arbeta för honom utan att sedan få betalt. Jag arbetade för honom, gjorde massa olika designer till bolag som han fick uppdrag ifrån och sedan när det var dags för lön fördröjde han betalningen genom att säga att företaget han jobba för inte svara på hans mejl. Detta höll han på med ett tag tills jag började skicka meddelande efter meddelande för att få mina pengar, till slut lämna han ett meddelande med massa svärord och skrev att jag skulle inte få se en cent från lönen. Sedan för att försöka få lönen på ett annat sätt, kontaktade jag ett av bolagen som jag jobba för och dem hade inte hört talas om han eller mig eller sett designerna jag gjort. Det hela var bara för sjukt att förstå, vad höll han på med, varför gjorde jag saker till bolag som inte visste om det. Jag varnar alla för denna person, bli inte lurade som jag blev på över 15.000 kr. Akta er!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat