Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Starta mottagning/mini-SPA

Inlägg 1 av 5

2005-03-15, kl 01:11

izbell

izbell

Inlägg: 6

Starta mottagning/mini-SPA

Hejsan, jag är en tjej med intresse för friskvård och dylikt. Jag går och leker med tanken att starta en praktik, ev. en mini-SPA, Nånting med olika massageformer/hudterapi/alternativmedicinska behandlingar /kostrådgivning etc. Jag har dock ingen susning om hur man ska gå tillväga. Jag har sökt och sökt info om hur man startar praktik men inte hittat något. Om det är någon som vet om sådant här eller går i liknande tankar så tveka inte att skriva till mig,
Hälsningar, Elisabeth
mail: [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2005-03-17, kl 11:11

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 6

Låter jätte-jätteintressant, ååå, vilken dröm. Inget jag själv tänker ge mig in i just nu dock, men som sagt, vilken dröm... Jag har själv haft liknande funderingar men det låter sig helt enkelt inte göras för mig nu. Men det vore intressant att höra mer om hur du tänker och hur det går! Ska du själv utföra några slags behandlingar eller så? Och var är det tänkt att detta ska ligga?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2005-04-06, kl 14:53

Palotas

Palotas

Inlägg: 1

Hej Valnöt,

Kontakta mig om du har intresse av kropp i balans.

Mvh Robert
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2005-06-05, kl 21:02

username

Tina
Jensen

Inlägg: 1

Hej!
Hur har det gått? Har samma tankar själv nämligen.
mvh
Tina

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2005-09-08, kl 18:42

username

Aggie
Burke

Inlägg: 20


Hej, jag har ett par spännande ny produkter jag är generalagent för i Sverige. Jag vill få ut dem på markanden och vill du sälja mot provison, kan vi diskutera mer om du vill.
Maila om du vill veta mer.

Aggie

Inläggets betyg
Svara Svara med citat