Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

DVD filmer... boxar m.m.

Inlägg 1 av 7

2005-03-31, kl 18:48

speero

speero

Inlägg: 10

DVD filmer... boxar m.m.

Tjena!

Jag vill börja köpa/sälja dvd filmer. Någon som vet några bra hemsidor? Kan vara allt ifrån Japan till Amerikanska. Skulle bli tacksam för svar

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2005-04-02, kl 12:08

username

Mathias
Olsson

Inlägg: 122

kolla alibaba.com.....mycket e dessvärre plagiat. Mitt goda råd är att kontakta filmbolagens hemsidor. Kan bli stämningar och grejer annars

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2005-04-02, kl 19:12

speero

speero

Inlägg: 10

Okej. Jag menar riktiga DVD filmer. Inga plagiat eller sådant. Helt lagliga. Köpa typ i USA och få dem fraktad hit till Sverige och här säljer man dem vidare bara.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2005-04-03, kl 17:13

username

Mathias
Olsson

Inlägg: 122

Jo det går suveränt att kontakta filmbolag i USA som du tänkte dig och kanske fungera som återförsäljare åt dem. Lycka till med ditt projekt;). Låter kul.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2005-04-10, kl 13:24

username

Ludvig
Aronsson-Reis

Inlägg: 2

Tycker inte att det finns marknad för detta såvida det inte handlar om ovanliga boxar och dvder som inte de svenska filmbolagen redan distriburerar. Discshop och cdon har ju i stort sett hela marknaden nu.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2005-04-11, kl 07:17

speero

speero

Inlägg: 10

Det är just det, som jag vill syssla med. Dem ovanliga boxarna m.m. Har väl hittat några, men jag vill åt fler ifrån china tex.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2005-05-28, kl 22:15

username

Carina
Hagström

Inlägg: 14

Guu va tröttsam den där enockson börjar bli!!
Jag jobbar oxå som återförsäljare för det företaget men skulle aldrig tänka mej att vara så oetisk å ragga kunder på det här sättet!! .. det är inte meningen att man ska jobba på det här sättet!!!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat