Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Märkes profil kläder?

Inlägg 1 av 4

2005-04-12, kl 23:12

username

Louise
Oredsson

Inlägg: 3

Märkes profil kläder?

Hej,

Vi har ett nystartat handelsbolag i adventure/frilufts branschen och har svårt att hitta nån som kan trycka vår profil (Logga) på kvalitet eller märkes kläder. Eftersom vi jobbar inom adventure/friluftsliv så letar vi efter nåt företag som kan trycka enstaka ex. (2-3st) till vettiga priser. Naturligtvis kostar bra kläder pengar men det vi söker är nån som kan göra det i ca 2-3 ex istället som 50-100ex som det flesta kräver som minimum.
Ex på profilering vi söker är Vind/regn kläder i klass/kvalitet med Tierra, Fjällräven mm.

Finns det nån som kan ge tips på kompletta sortiment av kläder vore vi glada. Vi behöver ju naturligtvis allt i från T-shirts, underställ, vind/regn, mm men eftersom det ska vara profilkläder för oss som jobbar så är kvaliteten viktig.

Alla svar beaktas
Mvh Louise

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-04-13, kl 10:07

entapir

entapir

Inlägg: 15

Tjenarehej!
Jag känner till ett företag. Mina grannaer här på regementet i falun faktiskt. Dom är superbra& proffsiga att jobba med. rekommenderas!

De heter "Ett Fyrfaldigt Leve Företagsprofilering AB"
Prata med Maria Adeström-Jonsson
023-702 21 02
[email protected]
(deras webb är inte riktigt klar ännu)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-05-03, kl 21:02

username

Rachid
El
El
Mounacifi

Inlägg: 7

När det gäller tryck, jag rekommenderar Er att brodera en bra logo som Ni kan sy eller klistra på Eran produkter.
Mer info kontakta [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2005-05-26, kl 20:58

machoerik

machoerik

Inlägg: 14

Det finns ett företag som heter www.anyprint.se som trycker på enstaka kläder har beställt därifrån med mkt bra resultat.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat