Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

"Eldsjäl" Finnes !

Inlägg 1 av 1

2005-04-13, kl 19:42

username

Catherin
Jakobsson

Inlägg: 7

"Eldsjäl" Finnes !

Hej !

Jag är en tjej som har ganska många timmar över att spendera dagen på.

Nu vill jag använda de timmarna till något nyttigt och inkomstinbringande vid datorn eller i telefonen.

Jag är trött på att lägga ner en massa tid och energi på MLM företag som aldrig ger utdelning mer än en kort tid och där "downlinen" dör ut efter ett tag pga av svalnat intresse från medarbetare.

Jag är en person som satsar 110 % på det jag gör, men har ännu inte hittat ett sätt att tjäna de pengar
som 110% arbetskapacitet kräver för att orka fortsätta.

Jag är orädd,oblyg samt en mycket social person med skrattet som närmaste följeslagare och tycker verkligen om att jobba då jobbet betalar sig rättvist mot vad man lägger ner i arbetstid.

Har du någon lättsåld vara,behöver hjälp med att sköta vissa uppgifter i ditt företag från nätet,
vill ha hjälp med besöksbokningar,samarbete med hemsida,en trevlig telefonist ?

Ja, jag är intresserad av det mesta som VERKLIGEN betalar sig för de arbetstimmar jag lägger ner.

Låter inlägget gnälligt ? Då kanske du förstår att jag har satsat en massa år och arbetstid på att de i
toppen alltid har skott sig på min arbetsinsats först och främst.

Jag tycker bara att ett brinnande engagemang skall betala sig rättvist åt alla håll.

Hör av dig till mig med ett mail om du har något förslag att erbjuda eller behöver en "eldsjäl" att luta dig mot.

[email protected] / mimmelie

Svara Svara med citat