Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Franchise

Inlägg 1 av 7

2005-05-04, kl 22:26

username

Andreas
Poike

Inlägg: 108

Jag har erfarenhet av ett par företag. I övrigt så har jag av rent intresse följt branschen och många av företagen under flera år. Rent allmänt kan man säga att det blir så bra som du gör det. Att gå med och sedan lägga sig på soffan och kolla på tv ger inga pengar (låter självklart, men många verkar tro att det funkar). Det andra är att olika personer är bra på olika saker, så känn dig för och testa. Ta också inkomstmöjligheterna med en nypa salt, tänk realistiskt (men självklart positivt). Kolla också upp att det är en seriös verksamhet, det finns tyvärr en del skojarföretag utan riktig verksamhet. Är det något speciellt företag du tänker på?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2005-05-05, kl 19:41

username

Mathias
Olsson

Inlägg: 122

Starta eget och med en god plan för hur pengarna ska dras in anser jag. Se sedan till att finna rätt folk att utföra detta åt dig på bästa sätt. Alla behöver vi ett arbete och alla behöver vi en lön. Se också till att finna ett bra sätt att dra in passiva intäkter till ditt företag.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2005-05-19, kl 14:03

username

Rickard
Collander

Inlägg: 9

Jan! Var vänlig att sluta spama om ditt pyramidspel!

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2005-05-24, kl 08:59

username

Jan-Erik
Eriksson

Inlägg: 11

Citat:

Ursprungligen postat av:

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jan! Var vänlig att sluta spama om ditt pyramidspel!

[email protected]


Jag önskade att du informerade dig lite bättre!
innan du påstår det du gör!

vet du vad pyramidspel är isåfall kan du väl förklara det för mig mvh spiken1

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2005-05-24, kl 09:04

username

Jan-Erik
Eriksson

Inlägg: 11

Jag jobbar med ett nätverksföretag som håller på med guld,semesterreseboende o telefoni så om det finns någon som vill veta mer så hör av dig till mig på [email protected] jag bor utanför borås mvh jan-erik

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2005-08-08, kl 11:53

KristinaKrezon

KristinaKrezon

Inlägg: 52

Jag tycker att det är bättre med eget företag. Man får inte göra som man vill i mlm, man är ganska styrd. Dessutom tycker jag att vinsten är låg.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2006-07-03, kl 20:18

username

Veronica
Olsson

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag tycker att det är bättre med eget företag. Man får inte göra som man vill i mlm, man är ganska styrd. Dessutom tycker jag att vinsten är låg.



Även om du arbetar i ett mlm system så självklart kan du starta eget företag. Man är inte mycket styrd i sådana hära arbeten, men självklart måste alla jobba utifrån samma principer. Arbetar själv i mlm och man ska inte tro att man kan ligga på latsidan! Vill man tjäna pengar så får man också arbeta för det, precis som med vilket jobb som helst. Skillnaden är att du arbetar för dig själv och du kan välja dina arbetstider. Dessutom kan du tjäna bra pengar om du arbetar hårt. Arbetar man lite - tjänar man lite. Arbetare man mycket - tjänar man mycket, så det är upp till var och en. Jag kan inte tänka mig ett annat jobb, då jag dessutom har väldigt mycket tid över till min familj. Tummen upp för mlm ...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat