Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Inlägg 1 av 5

2004-07-16, kl 00:30

username

Hans
A.
A.
Dimter
A.
A.
D

Inlägg: 11

Hej jag hetter Hans Dimter och har ett affärsidé som vill
diskutera med dig, jag bor i Märsta norr om Stockholm
Du kan mejla eller ringa mig
[email protected] tel. 0737 17 69 65

MVH
Hans Dimter.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2004-07-22, kl 13:12

username

Hans
A.
A.
Dimter
A.
A.
D

Inlägg: 11

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag är en student som går mot en bitter arbetsmarknad men tycker mig ha en del bra idéer och framför allt höga ambitioner. Har hög datorkunskap och snart en magister i systemvetenskap bakom mig. Jag är mycket teknikintresserad och gillar nya häftiga prylar.

Nu undrar jag om det är någon därute som har några bra idéer inom dessa områden och vill ha en kompanjon, att dela risker och vinst med? Jag skulle även tycka det var trevligt med någon att bolla idéer med för att till slut kunna bilda ett företag. Är du den person jag söker, bor inom Uppsala eller Stockholmsområdet och har höga ambitioner. Kontakta mig: [email protected]. Pyramidspel och annat oseriös undanbedes. /lfreddek


Ifreddek det är Hans Dimter här jag har försökt mejla till
dig men har inte lyckats. Om ditt fråga är aktuell än idag kan du hör av till mig.
MVH
Hans Dimter.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2005-02-04, kl 04:41

username

Arash
Komishani

Inlägg: 14

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag är en student som går mot en bitter arbetsmarknad men tycker mig ha en del bra idéer och framför allt höga ambitioner. Har hög datorkunskap och snart en magister i systemvetenskap bakom mig. Jag är mycket teknikintresserad och gillar nya häftiga prylar.

Nu undrar jag om det är någon därute som har några bra idéer inom dessa områden och vill ha en kompanjon, att dela risker och vinst med? Jag skulle även tycka det var trevligt med någon att bolla idéer med för att till slut kunna bilda ett företag. Är du den person jag söker, bor inom Uppsala eller Stockholmsområdet och har höga ambitioner. Kontakta mig: [email protected]. Pyramidspel och annat oseriös undanbedes. /lfreddek

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2005-02-04, kl 04:44

username

Arash
Komishani

Inlägg: 14

Hej
Jag är väldigt intresserad av att veta lite mer om dig. är själv civilingenjör (teknisk fysik) från uppsala. Jag har några ideer som skulle kunna skapa ett samarbete.
Hör av dig till mig på: [email protected]
MVH

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2005-02-18, kl 19:01

username

Rickard
Wasik

Inlägg: 70

Vill du en riktig ide kontakta mig [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat