Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Affärsidéer

Inlägg 1 av 11

2004-07-13, kl 11:15

username

Fredrik

Inlägg: 2

Hej Spicey,
spånar gärna med dig, skicka ett mail och berätta hur jag kontaktar dig och i stora drag någon idé så återkommer jag om vem jag är etc.

mvh

Fredrik
[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 11

2004-07-18, kl 16:59

svenring

svenring

Inlägg: 8

Hej Spicey, jag har en en väldigt bra webbprodukt som redan är såld till några organisationer men jag skulle vilja sammarbeta med en drifitg person som kan sälja denna till fler.
Jag har en enskild firma och det skulle vara ett plus om du har det också.

Johan
[email protected]


Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 11

2004-07-24, kl 13:40

username

Randi
Sølvberg

Inlägg: 18

Hei Spicey!

jeg vil tipse deg om det danske trendzetter (moteklär for kvinner i str. 34.60. )Mulighetene er mange her,du kan skaffe nye forhandlere og få meget bra bonus av det disse handler for ,og du kan selv selge disse klärne med opptil 100% avanse.(også via nettet eller hvor som helst. Det koster ikke noe å bli förhandler. Dette er et seriöst dansk selskap med stor vekst i Danmark og i Norge, men som ikke har mange forhandlere i Sverige.
Hilsen Randi Sölvberg 0047-63986348

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 11

2004-09-01, kl 16:31

username

Tony
Saha

Inlägg: 19

Hej Spicey är också intresserad, du kan väl maila så kan jag återkomma med svar. har goda kunskaper inom it.
mvh tony

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 11

2004-12-05, kl 20:15

PMagnusson

PMagnusson

Inlägg: 9

Jag vill här dela några spännande nyheter med dig. Jag har hittat ett ställe där jag får betalt närhelst jag shoppar!
De ger mig mellan 3-75% rabatt på kända varor och märken plus att jag får kontant återbäring och speciella erbjudanden som man inte hittar på något annat ställe.
Detta ställe heter Matrix, där även du kan spara pengar och få kontant återbäring på allt du väljer att handla från Matrix Shopping.

Bara följ länken http://www.matrix-worldwide.net/members/150240 så kan du själv omgående, helt kostnadsfritt bli kund i Matrix! Din erfarenhet av online shopping kommer aldrig vara densamma igen!

Förutom möjligheten att spara pengar så erbjuder Matrix även en unik affärsidé, som du helt enkelt inte kan tacka nej till!

Intresserad av att tjäna en attraktiv inkomst på deltid? Letar du efter förändring i din arbetssituation?
Matrix erbjuder allt!

Jag skulle vilja dela framgången med dig!
Om du säger Ja till en bättre livsstil, Ja till att tjäna pengar genom att hjälpa andra att spara, så borde vi seriöst talas vid.
Matrix gör faktiskt den stora skillnaden!

Läs själv genom att gå till http://www.matrix-worldwide.net/members/150240

Bästa hälsningar,

Peter Magnusson
http://www.matrix-worldwide.net/members/150240

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 11

2005-01-21, kl 19:59

username

Eva
Eklöf

Inlägg: 4

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag är en driftig kvinna med många ideer och bra kontakter.
Jag är intresserad av att bolla ideer med likasinnade. Jag har läst en del om olika projekt och tror på att kommer man med rätt ide så kan det generera pengar.
Eftersom jag är sjuk och har sjukersättning så kommer jag att befinna mej hemma mestadels av tiden, och jag kan dessutom kan en del om webdesign och hemsidestillverkning så har jag mycket gratis. Men det gäller att träffa på rätt människor. Och ha rätt idé.

Kontakta mej gärna så kan vi spåna ihop..

//S

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 11

2005-01-21, kl 20:02

username

Eva
Eklöf

Inlägg: 4

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag är en driftig kvinna med många ideer och bra kontakter.
Jag är intresserad av att bolla ideer med likasinnade. Jag har läst en del om olika projekt och tror på att kommer man med rätt ide så kan det generera pengar.

Hej
jag undrar om jag kan få ställa dig en fråga jag är också sjuk och har sjukbidrag,och funderar på något att göra kan man öppna ett företag så man får en f skattsedel fastän man har sjukersättning som inte är tidsbegränsad
Eftersom jag är sjuk och har sjukersättning så kommer jag att befinna mej hemma mestadels av tiden, och jag kan dessutom kan en del om webdesign och hemsidestillverkning så har jag mycket gratis. Men det gäller att träffa på rätt människor. Och ha rätt idé.

Kontakta mej gärna så kan vi spåna ihop..

//S


Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 11

2005-01-21, kl 20:05

username

Eva
Eklöf

Inlägg: 4

hej
jag undrar om man kan starta ett eget företag, jag är sjuk och har sjukersättning som inte är tidsbegränsad, skulle gärna vilja ha något litet att pyssla med.
mvh marita

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 11

2005-01-24, kl 09:16

username

Eva
Eklöf

Inlägg: 4

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag är en driftig kvinna med många ideer och bra kontakter.
Jag är intresserad av att bolla ideer med likasinnade. Jag har läst en del om olika projekt och tror på att kommer man med rätt ide så kan det generera pengar.
Eftersom jag är sjuk och har sjukersättning så kommer jag att befinna mej hemma mestadels av tiden, och jag kan dessutom kan en del om webdesign och hemsidestillverkning så har jag mycket gratis. Men det gäller att träffa på rätt människor. Och ha rätt idé.

Kontakta mej gärna så kan vi spåna ihop..

//S

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 11

2005-02-15, kl 17:10

username

Jacob
Jarnvall
Jarnvall
St

Inlägg: 3

anledningen till att du har sjukersättning är just att du inte har ork nog att arbeta. Om du har tid och ork att starta och driva ett företag så bör du nog inte vara sjukskriven. En människa som inte drar sig för att utnyttja systemet och leva på andra människors skattepengar tyder på att du inte är en speciellt hederlig eller etisk person och en sådan bör man undvika att starta företag med. Jag anser att Moderatorn bör ta bort hela inlägget och att du tar en funderare över vad du egentligen håller på med.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2