Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Inlägg 1 av 7

2004-12-20, kl 22:51

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

lars_arenander@rocketmail. com där kan du nå mig eller läs ca 130 meddelande sista 3 mån.
Lars
Abi Design
Start av företag och ekonomistyning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2004-12-21, kl 17:51

Internet

Internet

Inlägg: 49

Har varit inne på samma håll. Har ide om märke osv. Men ingen kunskap om tillverkning.

db

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2004-12-30, kl 14:23

LailaI

LailaI

Inlägg: 15

Citat:

Ursprungligen postat av:

Har varit inne på samma håll. Har ide om märke osv. Men ingen kunskap om tillverkning.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2005-01-10, kl 22:10

username

Fatih
Kosmaz

Inlägg: 26

hej!
vi kan hjälpa dig med märkes kläder och kan hitta levarantörer för er..
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2005-01-19, kl 00:32

username

Sonia
Bodén

Inlägg: 2

Hej Ylander!

Jag är i exakt samma tankar som dig och skulle jätte gärna vilja komma i kontakt med dig för att diskutera vidare om det här, utbyta ideér och kanske hjälpa varandra och kanske komma överens om ett framtida samarbete?
Jag har läst bla företagsekonomi och är rätt så väl insatt i regler,lagar, bokföring etc. Jag är delägare i ett handelsbolag så jag är inte helt nybörjare vad gäller att starta företag, dock är det i en annan branch.
Skriv gärna till mig på [email protected] om det du skrivit fortfarande är aktuellt för dig!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2005-02-16, kl 20:10

Tessie

Tessie

Inlägg: 15

Hej!
Är mycket intresserad av samma sak som dig, arbetar mycket på det nu men det är många frågor. Vi kanske kan hjälpa varandra? Hör gärna av dig: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2005-09-22, kl 22:20

username

Jonas
Riber

Inlägg: 2

jag hade tänkt starta ett skomärke först och sen gå vidare med streetkläder om det fungerar. Hör av dej om du vill prata lite [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat