Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Affärsängel/partner/ investerare

Inlägg 1 av 5

2011-10-17, kl 14:49

idémakerskan

idémakerskan

Inlägg: 2

Affärsängel/partner/ investerare

Har en bra idé och söker nu en investerare/affärsängel som är beredd att chansa och våga. Idén är att bygga 20 nya hus vid vattnet med tillhörande båt/bad hus. På detta sätt kommer omsättningen vara ca 30-40 milj kr.

Du hjälper till med det du kan och vi tar hand om resten på plats.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2011-10-17, kl 17:39

svekris

svekris

Inlägg: 6

Inlägg 3 av 5

2011-10-17, kl 21:53

Marcus Björk

Marcus Björk

Inlägg: 88

Ser ut som de bara jobbar med entreprenörer med invandrarbakgrund,, eller?

Marcus Björk

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2011-10-18, kl 11:40

idémakerskan

idémakerskan

Inlägg: 2

har tittat på er hemsida men jag uppfyller inte ansökningskraven.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2012-02-09, kl 01:19

maggie.nakiranda

maggie.nakiranda

Inlägg: 7

Jag är ny i starta eget nätverket. Anledningen till att jag gick med var att jag tillsammans med ett team av välutbildade och motiverade personer har ett mycket intressant affärsidé som vi skulle vilja förverkliga. Vi letar efter både lokal och internationelle investerare som vill investera i vårt företag. Vi ska starta en projekt i Uganda som erbjuder följande tjänster: mobila penningtransaktioner och faktura betalningar. Uganda är ett u-land med över 30 miljoner invånare. Det största befolkningen är på landet och de saknar tillgång till bank tjänster. Med vår projekt skulle vi kunna erbjuda dessa befolkning sådana tjänster som skulle kunna ge dem både social och ekonomisk utveckling. Vi har både affärsplan och programvara redo. Hör av er så kan jag berättar mera Mitt mail adress är: [email protected]
Mv J.M.Nakiranda

Inläggets betyg
Svara Svara med citat