Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Teknik

Behöver hjälp med hemsida, layout tryck mm

Inlägg 1 av 11

2005-04-20, kl 02:33

username

Jenniefer
Johansson

Inlägg: 21

Behöver hjälp med hemsida, layout tryck mm

Jag jobbar inom nöjesbranschen och behöver hjälp med flera saker då jag äntligen ska skaffa hemsida....Jag söker ett företag som har bra priser på utformning av trycksaker. Jag kommer även behöva att trycka ex affischer i div storlekar men mest a2 format, flyers, backdrops, t-shirt tryck och annat annonsmaterial.
Dessutm en billig men ändå proffsig hemsida, vad kostar en sådan?
Vilket webhotel är bra?
Är jätteoteknisk och skulle behöva hitta ett företag som är intresserat av att få synas på affischer och annat annonsmaterial (dvs en massa marknadsföring)mot att de går ner lite i pris på hemsidan. Och som gärna är duktiga på all möjlig layout.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 11

2005-04-20, kl 10:25

razormedia

razormedia

Inlägg: 4

Hej
Jag har ett litet företag som hjälper andra småföretag att komma ut på Internet. Eftersom att jag själv är mån om att synas så mycket som möjligt är ett samarbete intressant.

Kolla in hemsidan www.razormedia.se. Jag har där en paketlösning som heter "Webbpaketet" som jag tror kan vara något för dig. Där ingår:
*grafisk design
* kontaktformulär
* support
* sökmotoroptimering
Vi skulle kunna göra ett bra pris på det mot att jag får synas lite extra.
Jag har just nu också ett kampanjerbjudande där alla nya kunder får halva priset på Loopia webbhotell (www.loopia.se).

Hör av dig så pratar vi vidare!
MVH / Mikael
[email protected]
073 614 40 93

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 11

2005-04-20, kl 18:07

username

Jenniefer
Johansson

Inlägg: 21

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej
Jag har ett litet företag som hjälper andra småföretag att komma ut på Internet. Eftersom att jag själv är mån om att synas så mycket som möjligt är ett samarbete intressant.

Kolla in hemsidan www.razormedia.se. Jag har där en paketlösning som heter "Webbpaketet" som jag tror kan vara något för dig. Där ingår:
*grafisk design
* kontaktformulär
* support
* sökmotoroptimering
Vi skulle kunna göra ett bra pris på det mot att jag får synas lite extra.
Jag har just nu också ett kampanjerbjudande där alla nya kunder får halva priset på Loopia webbhotell (www.loopia.se).

Hör av dig så pratar vi vidare!
MVH / Mikael
[email protected]
073 614 40 93



tack jag har fått en massa förslag och kollar just nu igenom möjligheterna. mvh jenniefer

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 11

2005-04-20, kl 20:53

username

Fredrik
Gevert

Inlägg: 9

Hej,

min firma sysslar huvudsakligen med intranät och projekthanteringslösningar, men vi har för tillfället en designer som inte har fullt upp. Vi kan även erbjuda webhotell (både för e-mail, domän och hemsida).

Designerns portfolio hittar du här:

http://www.jansfelt.com/index.php?id=3

Och maila mig på [email protected] så kan jag skicka priser på hosting.

Vår hemsida: http://www.insomnisoft.com

Vi kan tänka oss att göra någon överrenskommelse för att gå ner i pris.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 11

2005-04-21, kl 08:56

username

Joakim
Syversen

Inlägg: 3

Jag kan hjälpa dig med det du efterfrågar, har eget webhotell och kan ge paketpriser. Samarbete är också mkt intressant. Kontakta [email protected] om du vill veta mer.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 11

2005-04-22, kl 00:45

username

Björn
Lind

Inlägg: 17

För en bra hemsida till bra pris, kontakta mig på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 11

2005-04-24, kl 22:31

bernstrom

bernstrom

Inlägg: 4

Hej!

Jag jobbar på webbyrån Phiber Easyweb och vi har väldigt förmånliga pris för både företag och privatpersoner. Vi erbjuder obegränsat antal administratörer, sidor, e-postkonton. I paketet ingår även vårat lätthanterliga redigeringsverktyg för hemsidor.

Kika in på www.phiber.se och se om du hittar vad du söker.

Mvh

Kenneth Bernström
PHIBER EASYWEB
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 11

2005-04-25, kl 22:01

wasim

wasim

Inlägg: 6

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag jobbar inom nöjesbranschen och behöver hjälp med flera saker då jag äntligen ska skaffa hemsida....Jag söker ett företag som har bra priser på utformning av trycksaker. Jag kommer även behöva att trycka ex affischer i div storlekar men mest a2 format, flyers, backdrops, t-shirt tryck och annat annonsmaterial.
Dessutm en billig men ändå proffsig hemsida, vad kostar en sådan?
Vilket webhotel är bra?
Är jätteoteknisk och skulle behöva hitta ett företag som är intresserat av att få synas på affischer och annat annonsmaterial (dvs en massa marknadsföring)mot att de går ner lite i pris på hemsidan. Och som gärna är duktiga på all möjlig layout.



Hej!

Vi är ett nystartad IT-bolag som kan erbjuda dig en professionell hemsida för låg och fast kostnad. Kika gärna in på vår hemsida för mer information under rubriken webdesign. Här är vår adress www.powercode.se

Mvh

/Wasim

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 11

2005-05-17, kl 16:01

username

Peter
Kartal

Inlägg: 5

Kolla gärna demo-produkter på www.optit.se.
Jag rekommenderar PLUS-paket - en komplett lösning som innebär:
*full kontroll över hemsidan
*6 moduler + admin-sidan
*Ingen kunskap i webbdesign krävs
*väldigt låg engångskostnad (699 kr)
MVH
Peter
www.optit.se
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 11

2005-08-29, kl 23:27

username

Admir
Hercinovic

Inlägg: 170

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag jobbar inom nöjesbranschen och behöver hjälp med flera saker då jag äntligen ska skaffa hemsida....Jag söker ett företag som har bra priser på utformning av trycksaker. Jag kommer även behöva att trycka ex affischer i div storlekar men mest a2 format, flyers, backdrops, t-shirt tryck och annat annonsmaterial.
Dessutm en billig men ändå proffsig hemsida, vad kostar en sådan?
Vilket webhotel är bra?
Är jätteoteknisk och skulle behöva hitta ett företag som är intresserat av att få synas på affischer och annat annonsmaterial (dvs en massa marknadsföring)mot att de går ner lite i pris på hemsidan. Och som gärna är duktiga på all möjlig layout.



Vi erbjuder helhelslösningar ... från ide till färdig produkt så gå in på vår hemsida och se vad vi jobbar med. Blädra genom vår portfolio och se vad vi har gjort. Priserna är bland de bästa i Sverige.

www.sansa.se

Email: [email protected]
Tel 0734 424093

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2