Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Behöver lite råd..

Inlägg 1 av 4

2005-10-06, kl 14:28

username

Suzan
Hourieh

Inlägg: 1

Behöver lite råd..

Hej!

Jag har pluggat färdigt till klädesdesigner och jag designar och syr mina egna kläder. Jag är intresserad att starta eget. Vi är nu 3 st, en som håller i det administrativa, en som håller i marknadsföringen och en med själva produkten. Låter det bra och i så fall hur tycker ni att jag borde börja? Jag skulle vilja till ha en liten lokal med maskiner som behövs för produktionen. I framtiden skulle jag vilja ha min egen klädesbutik. Detta kostar naturligtvis vilket innebär att jag måste söka bidrag..? eller lån..? Vi är tacksamma för alla råd. Tack!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-10-07, kl 17:47

username

Christopher
Berg

Inlägg: 75

Hej!

Jag kan inte påstå att jag är en kanon bra kille bakom symaskinen. Kan ni inte börja med att köra utvecklingen av era produkter hemma och sälja via butik på Internet?

Jag vet ett antal "internet butiker" som har startats nyligen och relativt nyligen där de säljer just kläder på internet.

En tanke i alla fall!

//Christopher - 3wsolutions.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-10-24, kl 22:42

username

Medlem
#36197

Inlägg: 6

Här finns lite bra böcker:
http://ebooks.rbds.se/

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2006-01-03, kl 23:42

username

Jan
Holmstedt

Inlägg: 17

Designar du jaktkläder? Kanske en nisch att jobba med? Känner till några duktiga unga tjejer som har en jaktportal där de bla säljer jaktkläder på. se www.jaktporten.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat