Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Bli min investerare/kompanjon

Inlägg 1 av 3

2006-01-23, kl 01:41

Admir

Admir

Inlägg: 59

Bli min investerare/kompanjon

Jag har en grym grej på gång. En nära vänn till mig gjorde nästan en likadan grej och idag tjänar han inte mindre än 100.000:- varje månad. Och det tog han bara 2-3 månader att komma upp i den summan. Jag kommer inte komma upp i den summan, men jag räknar med att dra in runt 300.000-400.000 SEK per år minst till att börja med.Så nu söker jag en partner, som kan gå in med lite pengar och kanske ideer. Jag har det hela klart nästan i huvudet. Själva grejen fixar man på högst en månad. Jag ska bygga vidare på en grej som garanterat kommer ge en fin vinst.Är du seriös och intresserad, så hör av dig på min mail. Jag berättar mer där. Investeringen rör sig inte om enorma pengar, utan på sin högsta höjd max 50.000 SEK. Men det kommer troligen bli mindre. Men räkna med att du kommer få tillbaka det fyrdubbla inom max 1 år. Sedan kan det bli mycket mer beroende på hur man utvecklar företaget (internetbaserad).Min mail: [email protected]. Allting är nästan klart, behövs bara pengar för att få igång det.MVH//Admir B

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2006-01-26, kl 18:23

username

Mattias
Gustafsson

Inlägg: 2

En kompanjon kan vara ett alternativ, annars kan du söka upp ett riskkapitalbolag och lägga fram din idé och affärsplan för dem. På detta sätt kan du få hjälp med både finansiering och kunskap. Läs vidare på nätet om detta.

Lycka till!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2006-02-25, kl 07:11

username

Pontus
Jörgne

Inlägg: 5

Jag ar intresserad av att hora mer om dina affarsplaner och ar beredd att ga in med kapital om det kanns ratt.

Du kan kontakta mig pa [email protected]

vh

Inläggets betyg
Svara Svara med citat