Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Bokföring, Ekonomi & Skatter

Bokföringsbyrå sökes

Inlägg 1 av 11

2007-05-03, kl 12:46

username

Joanna
Olofsson

Inlägg: 1

Bokföringsbyrå sökes





Hej,

Jag har precis kämpat mig igenom detta årets deklaration och känner att jag absolut behöver hjälp inför nästa års deklaration och från och med hösten 2007 även med bokföringen i min lilla enskilda firma.

Finns det någon här som känner till någon bra bokförare? Mailar gärna mig på [email protected].

Vänligen

Joanna Olofsson



Joanna Olofsson
Kognitiv Terapeut

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 11

2007-05-04, kl 12:09

telhammar

telhammar

Inlägg: 10

Hej

Vi på www.estra.se vill mer än gärna hjälpa dig med din bokföring. Titta på vår hemsida och klicka på "kontakta oss" så tala om ditt telefonnummer så ringer vi tillbaka och diskuterar upplägget.

Välkommen

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 11

2007-05-04, kl 12:36

username

Daniel
Johansson

Inlägg: 274

Gunnar, du må vara kompetent men är det inte lite fräckt att "utnyttja" startaeget.se på detta viset?

// Daniel Johansson //
DEJI Quality Consulting //
Kvalitetsteknik - Produktionsteknik - Administration

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 11

2007-05-04, kl 14:16

Ankan

Ankan

Inlägg: 62

Gunnar gör väll inte fel tycker jag. Det är många som erbjuder sina tjänster på starta eget Daniel. Jag känner också en duktig kvinna som heter Monica http://www.r1ekonomi.se/ där kan du se hennes sida. Får väll säga att jag inte tjänar en krona på att rekomendera henne. Men jag gör det ändå.

Vänligen

Andy

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 11

2007-05-04, kl 19:01

Lidali

Lidali

Inlägg: 36

Jag hoppas bara att r1ekonomi är (mycket) bättre på ekonomi än på hemsidor (som dom också erbjuder):-)

Förlåt, kunde inte låta bli, men jag håller ju inte direkt på med bokföring heller eftersom jag inte är duktig på det:-)

www.lidali.com
Hemsidor | Grafisk formgivning | Fotografering

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 11

2007-05-04, kl 19:17

username

Medlem
#41104

Inlägg: 8

Vilken stad gäller det?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 11

2007-05-04, kl 22:52

username

Daniel
Johansson

Inlägg: 274

Andy Svensson: Gunnar gör väll inte fel tycker jag. Det är många som erbjuder sina tjänster på starta eget Daniel. Jag känner också en duktig kvinna som heter Monica http://www.r1ekonomi.se/ där kan du se hennes sida. Får väll säga att jag inte tjänar en krona på att rekomendera henne. Men jag gör det ändå.

Vänligen

Andy
Andy-> Jag ser inget fel i att rekommendera exempelvis ekonomer till denna fråga, men att tipsa om sitt eget forum på detta forumet är inte vackert.

- Ungefär som att knalla in i grannens databutik och sätta upp reklamaffischer om sin egen databutik..

Hade jag (eller du) tipsat om Gunnars forum så spelar det ingen roll eftersom vi är "vanliga" besökare utan egenintresse.

Sedan måste jag samtidigt säga att jag blev imponerad av www.estra.se  som webbsida för företagare...(!) 

// Daniel Johansson //
DEJI Quality Consulting //
Kvalitetsteknik - Produktionsteknik - Administration

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 11

2007-05-05, kl 11:00

Ankan

Ankan

Inlägg: 62

Lida Caster: Jag hoppas bara att r1ekonomi är (mycket) bättre på ekonomi än på hemsidor (som dom också erbjuder):-)

Förlåt, kunde inte låta bli, men jag håller ju inte direkt på med bokföring heller eftersom jag inte är duktig på det:-)
Monica är duktig på bokförning. Det var det som var huvudämnet, sen kanske det finns dem som är bättre på hemsidor som ex Lida Caster hon är rätt bra på det.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 11

2007-05-05, kl 11:03

Ankan

Ankan

Inlägg: 62

Daniel Johansson:
Andy Svensson: Gunnar gör väll inte fel tycker jag. Det är många som erbjuder sina tjänster på starta eget Daniel. Jag känner också en duktig kvinna som heter Monica http://www.r1ekonomi.se/ där kan du se hennes sida. Får väll säga att jag inte tjänar en krona på att rekomendera henne. Men jag gör det ändå.

Vänligen

Andy
Andy-> Jag ser inget fel i att rekommendera exempelvis ekonomer till denna fråga, men att tipsa om sitt eget forum på detta forumet är inte vackert.

- Ungefär som att knalla in i grannens databutik och sätta upp reklamaffischer om sin egen databutik..

Hade jag (eller du) tipsat om Gunnars forum så spelar det ingen roll eftersom vi är "vanliga" besökare utan egenintresse.

Sedan måste jag samtidigt säga att jag blev imponerad av www.estra.se  som webbsida för företagare...(!)  Må Gunnar synder vara honom förlåtna. Ja jag tycker också att hans sida var mycket bra! Vi önskar Gunnar och alla lycka till med sitt företagande!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 11

2007-05-05, kl 17:48

telhammar

telhammar

Inlägg: 10

Tack ska ni ha.

Jag håller delvis med om kritiken om att "utnyttja" andra för egen vinning. Vi har dock haft en betalad annons här på startaeget.se men den försvann (fanns med i företagsregisgtret).

Startaeget.se är en gratistjänst. Estra kommer att kosta 99kr/mån framöver. Därför ser jag det som två olika forum och vågade "nämna oss" här på forumet, ett forum som jag för övrigt tycker mycket om.

Love & Peace 

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2