Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Franchise

Enkätundersökning prissättning hemsidor

Inlägg 1 av 4

2016-10-07, kl 09:22

CodFlex

CodFlex

Inlägg: 1

Enkätundersökning prissättning hemsidor

Hej!

Jag är en kille på 16 år som ska skapa ett UF-företag. Jag ska skapa, designa och sälja hemsidor och behöver hjälp med prissättning. Skulle uppskattas om ni har tid att svara på en kort enkät som tar mindre än 1 minut för att hjälpa mig prissätta min tjänst. Tack i förhand!

Länk för enkät: https://www.webbenkater.com/s/b43d863

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2016-10-07, kl 10:44

ReklamEliten

ReklamEliten

Inlägg: 26

Hej.

Roligt Initiativ.
Vi har svarat på din enkät. Vi håller tummarna för dig och ditt UF-företag. :)

ReklamEliten - Snabb, Billig och Kvalitativ Reklam. Besök ReklamEliten på www.REKLAMELITEN.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2016-10-11, kl 21:48

ijet

ijet

Inlägg: 38

Har svarat. men det hade varit bra att veta vilken typ av hemsida som ska göras. då tänker jag mest på "kvalitén", man kan göra en jättebra hemsida billigt, t.e.x en simpel e-handel med ett bas tema utan några avancerade funktioner eller en simpel blogg. Där vill jag betala max 3000. Om jag är ute efter en hemsida med unikt utseende eller avancerade funktioner så är 10 000+ mitt val.

Jimmie Eriksson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2016-11-03, kl 15:48

jimmyh

jimmyh

Inlägg: 2

Jag har deltagit och håller med ijet.

Problemet är att du inte specificerar dig tillräckligt. Begreppet "Hög kvalitéts hemsida" är alldeles för luddigt och intetsägande, du behöver vara mycket tydligare med vad som ingår i hemsidan som kunden ska köpa. Detsamma gäller sökmotoroptimering. Du behöver förtydliga vad som ingår, sökmotoroptimering kan vara ett oändligt arbete om du jobbar med många sökord.

I nuläget tror jag inte du får ut något resultat som du kommer ha nytta av alls från enkäten, helt enkelt därför frågeställningen och informationen som finns är alltför bristfällig.

Bryter du ner det som ska levereras och gör det tydligare har du något som du kan använda och ha nytta av.

Lycka till.

Webbyrå med fokus på wordpress och sökmotoroptimering.
www.jimmyhoog.se
www.billighemsidaforetag.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat