Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Mässor, Konferenser & Affärsresor

Entrepenörsträff - eftermiddag - Stockholm

Inlägg 1 av 2

2009-07-23, kl 14:29

Speedygee

Speedygee

Inlägg: 24

Entrepenörsträff - eftermiddag - Stockholm

Hej!Jag kommer att planera ihop ett entrepenörsträff här i Stockholm.Planen som ligger idag är att samla ett 20-tal, entrepenörer inom olika verksamhet för att få ett så bra blandning som möjligt.Syftet med mötet kommer att vara: utbyte av affärsidéer, presentera sin verksamhet, hitta partners att samarbeta med,och allmänt nätverkande.Vi kommer att hålla till i centrala stockholm där vi kommer att hålla till på en centralfestvåning med anslutande konferensutrymmen vi kommer kunna utnyttja.Håller idag på att samla ihop material och planerar i övrigt för dagen.Kommer även försöka göra träffen så bra som möjligt att i förväg kunna sätta ihop ett samlingssajt där alla deltagande entrepenörer kommer kunna presenteras med info om deras verksamhet, vad de vill ha ut av träffen, vilka det skulle vilja komma i kontakt med etc. I efterhand så kommer det att komma upp ett forum där man kommer kunna utveckla frågorna, samtalen samt samla feedback för träffen.Jag vill nu i förstahand samla lite tankar fråner omni ställer er possitiva till idéen. Samt att ifall ni är intresserade att deltaga att skicka in ett icke-bindande intresseanmälan så att jag kan mäta efterfrågan samt kunna blanda en så stor och intressant grupp som möjligt.Preliminärt så ligger datumet till någon gång i slutet av september.För fler frågor så nås jag på email: ivan . pereira . swe [ at ] gmail . comHälsningar / Ivan

By IvanPE - Entrepenör inom Media och marknadsföring.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2010-03-20, kl 13:58

username

Rasmus
Orsén

Inlägg: 61

Jag arbetar som exportkonsult på Swedish Export Service, ett företag som hjälper svenska företag att etablera sina produkter på utlandsmarknaden. Vi är intresserade av att delta i en entepenörsträff om det medverkar andra parter som har funderingar kring att göra affärer med utlandet inom det närmaste 18 månaderna.

Dessutom måste information framgå vad arrangörerna till eventet har för bakgrund i egenskap av referens.

Rasmus Orsén, Export Manager
Swedish Export Service
Telefon: 018-4106967 / 0762833476
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat