Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Franchise

Folkets Franchise, Med unik möjlighet

Inlägg 1 av 1

2010-01-18, kl 23:02

username

Alexander
Engberg

Inlägg: 1

Folkets Franchise, Med unik möjlighet

Hej.

Om du funderar eller har funderingar på att starta eget genom Franchising eller starta något eget i helhet, så har du kommit rätt!

Jag sitter på en unik möjlighet som alla kan göra och som i min mening är en plikt att visa för dom människorna som är sugna på något nytt och givande i livet, som är trött på ett mediokert liv.

Du kan starta din egna Franchise företag för ynka 3000-11000 kr beroende på vilka inkomstmöjligheter du söker.

Är du redo att arbeta hårt, är beredd att lägga ner mycket tid och är villig att lära dig något nytt under en kortare tid, jag pratar om 2-5 år så finns det inga tak för hur mycket du kommer att kunna tjäna.

Företaget heter Agel Enterprises och jag ingår i ett Svenskt team som har ett Steg-För-Steg system som gör att du snabbt och enkelt kan komma igång.

Jag har börjat min resa till ekonomisk frihet.. Vill du följa med? För mer information, maila [email protected] eller ring 072-2133009

/Alexander Engberg

Alexander Engberg

Svara Svara med citat