Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Utlandsetablering

Har du en bra produkt?

Inlägg 1 av 6

2010-06-09, kl 23:12

username

Erik
Nyberg

Inlägg: 3

Har du en bra produkt?

Jag är en svensk serios affarsman som är bosatt sedan flera år tillbaka i Storbritannien (London omradet).

Det jag primart letar efter ar en riktigt bra produkt som ar lattsald och unik. Har du detta sa kan jag hjalpa dig med att oka dina saljvolymer. Jag sitter redan pa ett stort kontaktnat i UK (inom flera branscher) och vet hur affarer fungerar har.

Jag handlar din produkt direkt av dig och skoter sedan forsaljning har via eget bolag for att underlatta for oss bada.

Skicka mig ett mess med produktbeskrivning om det later intressant.
/Erik

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2010-06-10, kl 12:29

username

Jack
MelcherClaesson

Inlägg: 1

Hej Erik,

Jag har inte en produkt, men däremot en tjänst som både är unik och lättsåld, och vi söker just nu partners för UK. Har du några kontaktytor i resebranschen och/eller entertainment/sports så är det ett plus.

Ä du intresserad av att höra mer så kontakta mig på +46707872008 eller [email protected]

Mvh / Jack

Jack Melcher-Claësson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2010-06-16, kl 08:23

username

Peder
Gryningstjerna

Inlägg: 1

Hej, vi har en produkt som sålt för över en halv miljard kr de första två kvartalen.

Jag är intresserad av att hitta en partner i UK.
Kontakta mig om du vill ha mer information, +46 73 525 1000, eller maila på gryningstjernaATgmail.com.

Mvh,
Peder

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2012-09-30, kl 17:45

sriram

sriram

Inlägg: 9

Hello, I am Sriram from Bangalore, India. I am looking for someone to Distribute a luxury soap to the retailers in Sweden its made ​​of pure sandalwood oil. we represent one of a kind company in this segment and there is no competitor who can Make Such a kind of pure sandalwood soap. Thank you, Sriram R Iyer

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2013-08-12, kl 21:10

username

Patrik
Samuelsson

Inlägg: 8

Hej Erik!

Jag såg ditt inlägg om egna produkter och etablering utomlands, såg att inlägget var några år gammalt men tänkte testa och höra med dig ändå. Vi har utvecklat ett nytt tillbehör för hörlurar och headset som är inriktat till träning och mode branschen.
du kan gärna höra av dig till [email protected] för att få mer information om detta låter intressant.

Mvh

Patrik

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2013-08-15, kl 11:07

Skaldjursexpert

Skaldjursexpert

Inlägg: 2

Hej
Om du eller någon annan kan öppna en SkaldjursBar i London Jag kan bli er leverantör med exklusiva havsdelikatesser.
Kontakta mig via mail: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat