Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Export & Import

Import av smycken

Inlägg 1 av 11

2007-10-21, kl 13:23

username

Per
Svartsjö

Inlägg: 3

Import av smycken

Har planer på att öppna en smyckebutik, både på nätet och i "verkligheten". För tillfället säljer jag på mässor, marknader mm. Är intresserad av import av smycken. Kan någon hjälpa mig med att hitta seriösa företag med produkter av god kvalitet!? Söker även tillverkare i Sverige med en lite och spännande kollektion.

Mvh Per

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 11

2007-10-21, kl 13:32

selmi

selmi

Inlägg: 50

Hva slags smycker er du interessert i? Guld, silver.....

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 11

2007-10-21, kl 13:42

username

Per
Svartsjö

Inlägg: 3

Jag är framförallt intresserad av silver och olika typer av stenar. Gärna lite vågat och modernt. 

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 11

2007-10-22, kl 12:31

Henric

Henric

Inlägg: 26

jag kan hjälpa dig med import från främst asien. Hör av dig så kan vi diskutera saken.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 11

2007-10-25, kl 09:15

selmi

selmi

Inlägg: 50

Hej.
Jeg ville tatt meg en tur på smycke & klokke messen i Basel (Sveits), det er ett eldorado. Masse smycker fra hele verden. Du kan skaffe mange gode kontakter der.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 11

2007-10-25, kl 09:49

ericssonstrading

ericssonstrading

Inlägg: 69

Hejsan. Vi grossar smycken och piercingar. Titta gärna in på www.ericssonstrading.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 11

2007-11-13, kl 23:27

username

Medlem
#52651

Inlägg: 1

Hej Per,

Jag har en kontakt i Kina som exporterar smycken och pärlör till Europa. Hon jobbar med mindre kvantiteter och är pålitlig.

MVH
Magnus

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 11

2007-11-16, kl 11:54

JessicaLY

JessicaLY

Inlägg: 37

tittar in på våra smycken på www.nojdis.se
egen design och varuparti försäljning. mm.
[email protected] för kontakt.

mvh www.nojdis.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 11

2007-11-16, kl 12:02

SanneF

SanneF

Inlägg: 39

Per Svartsjö: Har planer på att öppna en smyckebutik, både på nätet och i "verkligheten". För tillfället säljer jag på mässor, marknader mm. Är intresserad av import av smycken. Kan någon hjälpa mig med att hitta seriösa företag med produkter av god kvalitet!? Söker även tillverkare i Sverige med en lite och spännande kollektion.

Mvh Per


Hej Per

Vi kan hjälpa dig med smycken som är tillverkade hos oss.
De är handgjorda alltså inget smycke är det andra likt.
De är väldigt lättsålda på marknader och mässor. Vi har även varit med på en mässa i Madrid där de gjorde succe.

Kontakta Anders på telefon 0761-475625

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 11

2011-08-17, kl 18:38

paulatv

paulatv

Inlägg: 1

Hejsan,
jag och min man tillverkar smycken. Du kan titta på min sida och se om det verkar vara något av intresse. Annars tar jag gärna emot tips om var man kan börja sälja, typ mässor/marknader osv. som skulle kunna fungera. Tack! Mvh, Paula (hemsida: www.paulatagerud.se)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2