Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Import/tillverkare av barnkläder sökes!

Inlägg 1 av 8

2012-07-15, kl 16:11

Novalex

Novalex

Inlägg: 2

Import/tillverkare av barnkläder sökes!

Jag undrar om det finns någon här inne som tillverkar & importerar barnkläder?

Min dröm är att själv designa barnkläder, få de uppsydda och importerade till Sverige.
Men färdiga barnkläder kan också funka :-)

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 8

2012-07-16, kl 13:54

Novalex

Novalex

Inlägg: 2

Ingen som kan hjälpa mig med barnkläder??

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 8

2012-07-22, kl 22:27

4L80

4L80

Inlägg: 7

Jag är också intresserad av import och tillverkning av kläder. Har i stort sett en färdig idé men behöver någon som kan designa i dataprogram och göra mönster bl a. Kanske vi kan talas vid och starta ett samarbete?

Vi är beredda att satsa en del kapital på vår idé för man måste beställa större kvantiteter om man ska kunna tjäna några pengar.

Men vi efterlyser också en fabrik för tillverkning som sagt. Helst i europa för att slippa alltför långa transporter.

Om du är intresserad får du gärna mejla mig på lovisa.ljungvall @ 4lekonomi.se (ta bort mellanslagen...)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 8

2012-08-08, kl 13:42

Kemal

Kemal

Inlägg: 50

Hejsan,

Jag har troligtvis en fabrik som skulle kunna vara intressant men vad är det för kvantiteter vi pratar om osv. ?

Fabriken jag har tänkt mig ligger i sydeuropa så transporten från fabriken till Sverige bör inte vara längre än 3dagar.

MVH
Kemal Zaimovic

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 8

2012-08-08, kl 15:17

4L80

4L80

Inlägg: 7

Ca 10 000 likadana plagg men i fem olika storlekar. Tyg och tryck behöver vi också hjälp med. 100 % bomull och ingen stretch. Plagget är inte mer avancerat än en vanlig t-shirt.

Vill gärna ha en hint om vad det skulle kosta.

Mvh

Lovisa

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 8

2012-08-09, kl 10:08

Kemal

Kemal

Inlägg: 50

vill du ha 2 000st/storlek eller ? vilka storlekar är det vi pratar om ?

vilken kvalitet vill du ha på bomullen ? kan du inte skicka mig en prototyp? på hur du skulle vilja ha plagget ? dvs med tryck och utseende så kan jag vidarebefordra det till fabriken ?

mvh
Lovisa

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 8

2013-09-04, kl 10:11

paulinawa

paulinawa

Inlägg: 3

Citat:

Ursprungligen postat av: Kemal

Hejsan,

Jag har troligtvis en fabrik som skulle kunna vara intressant men vad är det för kvantiteter vi pratar om osv. ?

Fabriken jag har tänkt mig ligger i sydeuropa så transporten från fabriken till Sverige bör inte vara längre än 3dagar.

MVH
Kemal Zaimovic



Hej Kemal,
Jag är också intresserad av en fabrik som kan sy upp kläder (för barn), men även tyger och tryck. Vilken är minsta kvantitet? Det gäller också väldigt simpla modeller, helst i ekologisk bomull. Storlekar från 2-10 år.

Vänliga Hälsningar,
Paulina

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 8

2015-02-06, kl 12:20

Nasimul

Nasimul

Inlägg: 1

Är du fortfarande intresserade av barnkläder?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat