Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

Jag behöver en hemsida

Inlägg 1 av 9

2006-02-27, kl 14:57

username

Medlem
#41959

Inlägg: 8

Jag behöver en hemsida

Finns det någon som för en hyfsad penning kan göra en hemsida åt mig, och fixa det praktiska runt omkring.
Maila mig direkt
[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 9

2006-02-27, kl 15:34

mgcreative

mgcreative

Inlägg: 69

Vår ambition är att erbjuda kvalitetsmedvetna företag, små som stora, professionella tjänster för både webb
och reklam www.mgcreativ.se Ring eller mejla mig när du har frågor 073-659 31 17 / [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 9

2006-02-28, kl 21:05

mgcreative

mgcreative

Inlägg: 69

Vår ambition är att erbjuda kvalitetsmedvetna företag, små som stora, professionella tjänster för både webb
och reklam www.mgcreative.se Ring eller mejla mig när du har frågor 073-659 31 17 / [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 9

2006-03-01, kl 11:52

username

Kennet
Nilsson

Inlägg: 4

Jag är webbdesigner och grafisk formgivare som gör kompletta hemsidor och webblösningar samt grafisk design i form av visitkort, afficher, broschyrer etc.
Kan helt och hållet ta hand om din hemsida från domämregistrering till färdig webbproduktion. Dessutom ger jag dig möjlighet att själv sköta uppdateringen utan några förkunskaper, mer än att du ska kunna Word.
Har samarbete med ett webbhotell, men allt sköts genom/via mig. Då blir det mer personlig service och vi blir du med varandra.

Allt detta får du till ett pris som passar alla...

Hör av dig om du tycker det låter intressant!

/Nille
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 9

2006-03-10, kl 08:13

username

Medlem
#43807

Inlägg: 3

Vi har ett verktyg som du kan använda för att skapa en webbsida, endast 90kr/månaden (gratis support). Se vår hemsida www.egennethandel.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 9

2006-03-14, kl 01:11

username

Peter
Danulf

Inlägg: 17



Inlägg 7 av 9

2006-03-23, kl 16:35

username

Medlem
#44611

Inlägg: 5

Hej, jag hjälper dig gärna för en billig peng.
Om du vill slippa alla överreklamerade företag övan så kan du ju pröva och maila mig eller kanske gå in på:

http://www.g-tainment.tk

Seriösa och billiga lösningar.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 9

2006-04-16, kl 15:59

AHDesign

AHDesign

Inlägg: 8

Jag hjälper dig gärna till ett rimligt pris....kan även fixa allt praktiskt med domän,webhotell www.ahdesign.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 9

2006-04-22, kl 08:56

username

Medlem
#45849

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Finns det någon som för en hyfsad penning kan göra en hemsida åt mig, och fixa det praktiska runt omkring.
Maila mig direkt
[email protected]

Vill du ha en sida till Sveriges lägsta priser, så kontakta mig [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat