Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Utlandsetablering

Klädfabriker resp. tygleverantörer i Europa

Inlägg 1 av 3

2013-10-30, kl 15:45

Isabellesvensson

Isabellesvensson

Inlägg: 2

Klädfabriker resp. tygleverantörer i Europa

Hej,

Jag är i "startupp-fasen" av min egen kollektion av kläder. Jag har en tydlig vision och har som mål att komma ut på marknaden hösten 2014. Jag har tänkt att börja i en något mindre skala.
Jag söker nu tygleverantörer av diverse tyger såsom jeans, college- och jerseytyg (bomull), filt, fuskmocka, flanell, fuskpäls, polyester etc. Jag söker en eller flera fabriker i Europa med bra standard och kvaliteter.
Jag söker även efter en klädfabrik som kan sy upp mina kläder, ett plus är om dem även kan tillverka stickade plagg. Återigen vill jag ha en hög kvalitet på hantverket så långt det går, men självklart sätter ju kostnader vissa gränser.. Har kollat lite på östeuropa, polen osv. Jag vet också att det finns alternativ såsom kroatien mfl.. Kom gärna med tips!

Mvh Isabelle Svensson

Isabelle Svensson

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2013-11-10, kl 00:44

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Har du tittat i Lettland/Riga.

Lars

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2013-11-10, kl 20:42

Isabellesvensson

Isabellesvensson

Inlägg: 2

Hej, nej det har jag inte gjort. Har du någon erfarenhet av Lettland/fabrik i Lettland?

Isabelle Svensson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat