Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Utlandsetablering

Nyt produk til halkskydd i Sverige

Inlägg 1 av 1

2014-02-13, kl 06:10

Bejser

Bejser

Inlägg: 2

Nyt produk til halkskydd i Sverige

Jeg håber, I forstår dansk.

Allerførst vil jeg sige, at jeg har meldt mig til startaeget.se, da jeg søger forbindelse med folk i Sverige, der vil være interesseret i at samarbejde med mig om vores produkt, som hedder SafeWalk.

Vi havde egentlig forestillet os at starte forretningen op i Sverige som 4-8 Franchise-enheder , men er åbne overfor andre muligheder. Blot at vedkommende har lysten til at gøre vores produkt lige så populært i Sverige, som det er blevet i Danmark.

Jysk Skridsikring, som vores foretag hedder,har siden opstarten kun haft fremgang fra en beskeden omsætning i starten på omkring 450.000 danske kroner til en omsætning, der nærmer sig 6 millioner. Stigningen er sket på kun to et halvt år og ordrenbeholdningen er fortsat stigende.

For forståelsens skyld skal jeg lige fortælle, at "skridsikring" på svensk hedder "halkskydd" og vores produkt, SafeWalk, er det mest effektive produkt på markedet til halkskydd af våde glatte gulve.

I Sverige er mulighederne store for den rette person, så send mig en email og lad os drøfte mulighederne.

Se vores hjemmeside på dansk her: www.jyskskridsikring.dk

Send mig en email på [email protected]

Så hører du hurtigt fra mig.

Mange hilsener
Helge

Svara Svara med citat