Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Önskar bli delägare

Inlägg 1 av 2

2004-02-09, kl 11:11

nathale_cront

nathale_cront

Inlägg: 3

Önskar bli delägare

Jag skulle vilja bli delägare/kompanjon i ett någorlunda nystartat företag (endast aktiebolag) som bedöms vara lönsamt inom en nära framtid. Jag kan investera 100.000 kr eller mer, beroende på om företaget kan vänta sig en expansiv tillväxt. Företaget bör vara beläget i Uppsala eller Stockholm med omnejd. Endast expansiva branscher. Dock ej pyramidförsäljningsföretag, ej nätverksmarknadsföring. Inte heller s.k. postboxföretag.Jag har utbildning inom data och ekonomi - är fil. kand. sedan 1991. Har mer än tio års arbetslivserfarenhet.Endast seriösa svar besvaras. Skicka ett mail till [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2004-05-02, kl 09:32

seedoubleyou

seedoubleyou

Inlägg: 3

CitatJag skulle vilja bli delägare/kompanjon i ett någorlunda nystartat företag (endast aktiebolag) som bedöms vara lönsamt inom en nära framtid. Jag kan investera 100.000 kr eller mer, beroende på om företaget kan vänta sig en expansiv tillväxt. Företaget bör vara beläget i Uppsala eller Stockholm med omnejd. Endast expansiva branscher. Dock ej pyramidförsäljningsföretag, ej nätverksmarknadsföring. Inte heller s.k. postboxföretag.Jag har utbildning inom data och ekonomi - är fil. kand. sedan 1991. Har mer än tio års arbetslivserfarenhet.Endast seriösa svar besvaras. Skicka ett mail till [email protected]ästerås maj 2004Jag heter Kjell Strandberg och min bakgrund är som rådgivare för västerländska företag i främst gamla Sovjetunionen och Kina sedan mer än 20 år, där jag konstaterade det enorma behov som finns att skapa kontakter mellan alla länders företag, främst ny- små- och medelstora företag.Detta är grunden för att jag tillsammans med några andra grundare bildat bolaget Core3 Global AB. Besök gärna hemsidan www.core3global.comBolaget skall nu genomföra en nyemission för att säkra en uthållig kapitalbas för att underhösten 2004 starta upp verksamheten i tre länder Sverige, Ryssland och Kina. Men även andra länder World Wide genom vår ”världsmötesplats” www-portalen.Redan här under finansieringsfasen vill vi ha med en ”brinnande” skara av de bästa entreprenörer och visionärer, vi är övertygade att en kombination av ägande och jobb i företaget är den bästa drivkraften.Bolagets affärskoncept är olikt alla andra på marknaden. Vi använder oss också av en någotannorlunda metod när det gäller marknadsföringen av emissionen, dels av skäl för att inte röja centrala affärshemligheter och dels för att vi tror på kombinationen ägande och jobb.Om Ni finner detta vara fortsatt intressant ber vi Er att kontakta mig för en personlig presentation av någon från styrelsen eller personer från den arbetsgrupp som gör dessapresentationer. Vi vill gärna att Ni berättar lite om Er själva och vad Ni tror att Ni kan tillföra Core3.Med vänliga hälsningarCore3 Global ABKjell StrandbergDirekt.tel. 021-14 43 15Mobil. 070- 399 79 04E-mail: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat