Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Export & Import

Plastförpackningar, söker en leverantör!

Inlägg 1 av 11

2004-08-23, kl 21:45

username

Totte
Pärlefalk

Inlägg: 7

Plastförpackningar, söker en leverantör!

Hej, som ni kan utläsa av rubriken så söker jag en person eller ett företag som kan leverera enkla och pålitliga plastförpackningar till ett bra pris. Om du är den personen eller känner en sån person så kontakta mig omgående! Vi pratar stora kvantiteter, ett absolut minimum på 80 000 plastförpackningar per månad! (Söker främst 250gram och 1kilos förpackningar) Du kan göra en bra förtjänst genom att låta oss bli din kund, hör av dig snarast och lämna så mycket information om ditt företag eller din kontakt som möjligt; samt ditt pris och leveranstid! Hör av dig så fort som möjligt. Med vänliga hälsningar Anders.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 11

2004-08-26, kl 17:01

username

Benny
Sjöstrand

Inlägg: 2

Hej Anders! Vårt företag heter KUVERT-EXPERTEN, www.kuvertexperten.se, vi håller på med diverse trycksaker och emballage. Jag behöver veta vad det är för typ av förpackning som Du är på jakt efter. Gå in på vår hemsida och titta på Rationella postemballage. Där hittar Du bl a MailLite bubbelpåsar. Vi säljer även andra märken av bubbelpåsar, när det gäller kvantiteter. Kan detta vara något för dig, eller det är en annan variant av förpackning som Du söker. Vi har även kontakt med andra leverantörer av övrigt emballage, ute i Europa. Mejla till mig på [email protected], och informera mig lite mera. Med vänliga hälsningar/KUVERT-EXPERTEN/Benny Sjöstrand

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 11

2004-08-26, kl 17:02

username

Benny
Sjöstrand

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej, som ni kan utläsa av rubriken så söker jag en person eller ett företag som kan leverera enkla och pålitliga plastförpackningar till ett bra pris. Om du är den personen eller känner en sån person så kontakta mig omgående! Vi pratar stora kvantiteter, ett absolut minimum på 80 000 plastförpackningar per månad! (Söker främst 250gram och 1kilos förpackningar) Du kan göra en bra förtjänst genom att låta oss bli din kund, hör av dig snarast och lämna så mycket information om ditt företag eller din kontakt som möjligt; samt ditt pris och leveranstid! Hör av dig så fort som möjligt. Med vänliga hälsningar Anders.

Hej Anders! Vårt företag heter KUVERT-EXPERTEN, www.kuvertexperten.se, vi håller på med diverse trycksaker och emballage. Jag behöver veta vad det är för typ av förpackning som Du är på jakt efter. Gå in på vår hemsida och titta på Rationella postemballage. Där hittar Du bl a MailLite bubbelpåsar. Vi säljer även andra märken av bubbelpåsar, när det gäller kvantiteter. Kan detta vara något för dig, eller det är en annan variant av förpackning som Du söker. Vi har även kontakt med andra leverantörer av övrigt emballage, ute i Europa. Mejla till mig på [email protected], och informera mig lite mera. Med vänliga hälsningar/KUVERT-EXPERTEN/Benny Sjöstrand

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 11

2004-08-26, kl 21:45

username

Totte
Pärlefalk

Inlägg: 7

Tack för svaret, men det var tyvärr inte det jag sökte. Jag söker plastförpackningar av den typen man paketerar mat i, liknande t.e.x en GB glace förpackning. Typiska mat plastförpackningar. Mvh Anders

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 11

2004-09-21, kl 20:14

username

Haiyan
Strömberg

Inlägg: 3

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej, som ni kan utläsa av rubriken så söker jag en person eller ett företag som kan leverera enkla och pålitliga plastförpackningar till ett bra pris. Om du är den personen eller känner en sån person så kontakta mig omgående! Vi pratar stora kvantiteter, ett absolut minimum på 80 000 plastförpackningar per månad! (Söker främst 250gram och 1kilos förpackningar) Du kan göra en bra förtjänst genom att låta oss bli din kund, hör av dig snarast och lämna så mycket information om ditt företag eller din kontakt som möjligt; samt ditt pris och leveranstid! Hör av dig så fort som möjligt. Med vänliga hälsningar Anders.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 11

2004-09-21, kl 20:16

username

Haiyan
Strömberg

Inlägg: 3

Hej jag kan leta up en kinesuskt tillverkare om du är intresserad. själv är jag kines och har erfarenhet av import. ta gärna kontakt med mig och diskuterar vidare.
MVH
Haiyanzs

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 11

2004-11-04, kl 15:13

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 49

Hej,
Vi är ett företag som gör det enklare för svenska små och medelstora företag att etablera kontakter med baltiska företag. Vi kan kontakta tillverkare av de plastprodukter ni söker efter. Det geografiska läget Lettland har är mycket mer gynnsamt än tex. Asien!

Vi kan arrangera affärsmöten med möjliga lettiska affärspartnersOm ni vill träffa och se produkterna. Vi är flexibla och lyhörda på era behov.

Ni kan se mer om oss på www.gatewaybaltic.com
GatewayBaltic är ägt av både svenskt och lettiskt team som talar både svenska, engelska, ryska och lettiska. Vi har kontor i Riga.

Ni kan nå oss på [email protected]

Kim

xx

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 11

2004-11-30, kl 11:16

username

Daneil
Lundgren

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej, som ni kan utläsa av rubriken så söker jag en person eller ett företag som kan leverera enkla och pålitliga plastförpackningar till ett bra pris. Om du är den personen eller känner en sån person så kontakta mig omgående! Vi pratar stora kvantiteter, ett absolut minimum på 80 000 plastförpackningar per månad! (Söker främst 250gram och 1kilos förpackningar) Du kan göra en bra förtjänst genom att låta oss bli din kund, hör av dig snarast och lämna så mycket information om ditt företag eller din kontakt som möjligt; samt ditt pris och leveranstid! Hör av dig så fort som möjligt. Med vänliga hälsningar Anders.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 11

2004-12-26, kl 20:18

username

Naser
Vukovic

Inlägg: 8

Citat:

Ursprungligen postat av:

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej, som ni kan utläsa av rubriken så söker jag en person eller ett företag som kan leverera enkla och pålitliga plastförpackningar till ett bra pris. Om du är den personen eller känner en sån person så kontakta mig omgående! Vi pratar stora kvantiteter, ett absolut minimum på 80 000 plastförpackningar per månad! (Söker främst 250gram och 1kilos förpackningar) Du kan göra en bra förtjänst genom att låta oss bli din kund, hör av dig snarast och lämna så mycket information om ditt företag eller din kontakt som möjligt; samt ditt pris och leveranstid! Hör av dig så fort som möjligt. Med vänliga hälsningar Anders.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 11

2004-12-26, kl 20:24

username

John
Olsson

Inlägg: 3

Om jag varit i dina kläder kolla vart Gekås i Ullared köper in sina defenitivft bra pris.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2