Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Franchise

Samarbetspartners sökes

Inlägg 1 av 4

2005-08-09, kl 10:25

username

Leon
Raiszadeh

Inlägg: 25

Samarbetspartners sökes

Vi är ett cigarrföretag som nyligen etablerat oss i Sverige. Starten har gått bra och vi växer snabbt i Västra Sverige. Dock är vi angelägna att hitta andra samarbetspartners runt om i Sverige då vi kan erbjuda höga marginaler och goda förtjänstmöjligheter. Vi har heller inga köptvång eller dylikt vilket reducerar er risker och kostnader.
Om någon är intresserad så kan ni ju alltid höra av er till mig på:
[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-09-07, kl 20:04

username

Margot
Forsberg

Inlägg: 3

Citat:

Ursprungligen postat av:

Vi är ett cigarrföretag som nyligen etablerat oss i Sverige. Starten har gått bra och vi växer snabbt i Västra Sverige. Dock är vi angelägna att hitta andra samarbetspartners runt om i Sverige då vi kan erbjuda höga marginaler och goda förtjänstmöjligheter. Vi har heller inga köptvång eller dylikt vilket reducerar er risker och kostnader.
Om någon är intresserad så kan ni ju alltid höra av er till mig på:
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-09-07, kl 20:05

username

Margot
Forsberg

Inlägg: 3

Citat:

Ursprungligen postat av:

Citat:

Ursprungligen postat av:

Vi är ett cigarrföretag som nyligen etablerat oss i Sverige. Starten har gått bra och vi växer snabbt i Västra Sverige. Dock är vi angelägna att hitta andra samarbetspartners runt om i Sverige då vi kan erbjuda höga marginaler och goda förtjänstmöjligheter. Vi har heller inga köptvång eller dylikt vilket reducerar er risker och kostnader.
Om någon är intresserad så kan ni ju alltid höra av er till mig på:
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2005-09-07, kl 20:08

username

Margot
Forsberg

Inlägg: 3

Hej. Jag är väldigt intresserad att veta mer om hur det skulle gå till i praktiken att bli sammarbetspartner till er. Jag bor i Eskilstuna och har varit inne på det här med cigarrer länge, har börjat leta efter en bra lokal. / Margot Forsberg [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat