Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Export & Import

Smycken

Inlägg 1 av 19

2004-10-08, kl 16:07

Jea

Jea

Inlägg: 11

Smycken

Jag säljer (gross och detaljist) smycken av kinesiska sötvattenspärlor samt smycken i 925 silver. Söker nu nya produkter till bra pris. Ev är jag intresserad av att importera från Kina och Thailand själv eller från annat land. Några idéer???

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 19

2004-10-09, kl 19:06

username

cleo
Balotin

Inlägg: 31

Hej!
Jag importerar från Brasilien.Hör av dig.
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 19

2004-11-09, kl 23:21

username

Tobias
Viktorsson

Inlägg: 5

Håller i detta nu på att sätta upp företag för import med en kontakt som befinner sig i thailand. Är du intresserad så maila [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 19

2004-11-15, kl 14:20

gittel

gittel

Inlägg: 4

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag säljer (gross och detaljist) smycken av kinesiska sötvattenspärlor samt smycken i 925 silver. Söker nu nya produkter till bra pris. Ev är jag intresserad av att importera från Kina och Thailand själv eller från annat land. Några idéer???



Hej, hör av dig till min e-mail. är intresserad av dina sötvattenspärlor och har eventuellt en grossist som jag kan rekommendera. [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 19

2004-12-30, kl 00:52

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 2

Hej jag vill väldigt gärna komma i kontakt med dig. Angående pärlor
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 19

2004-12-30, kl 00:53

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 2

Vill gärna komma i kontakt med er som importerar sötvattenspärlor och även andra pärlor i tex glas och strassdetaljer

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 19

2005-01-29, kl 23:35

username

Ingemar
Carqueija

Inlägg: 5

Citat:

Ursprungligen postat av:

Vill gärna komma i kontakt med er som importerar sötvattenspärlor och även andra pärlor i tex glas och strassdetaljer

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 19

2005-01-29, kl 23:37

username

Ingemar
Carqueija

Inlägg: 5

Miss Hoax Design of Sweden är en stor importör av sötvattenspärlor. De har sin egen design och har tillverkning i bland annat Kina. Vid intresse kontakta [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 19

2005-02-06, kl 14:26

username

Sofia
Wåhlin

Inlägg: 1

Joline!
Är väldigt nyfiken på vad du säljer för grejer! Kontakta mig så kanske vi kan göra lite affärer =)
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 19

2005-03-03, kl 16:57

Jea

Jea

Inlägg: 11

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag säljer (gross och detaljist) smycken av kinesiska sötvattenspärlor samt smycken i 925 silver. Söker nu nya produkter till bra pris. Ev är jag intresserad av att importera från Kina och Thailand själv eller från annat land. Några idéer???



Jag finns på email: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2