Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Söker affärsidé att investera i

Inlägg 1 av 7

2006-12-09, kl 00:52

username

Peter
Stensson

Inlägg: 8

Söker affärsidé att investera i

Har nyligen sålt en större del av mitt bolag och söker nu nya investeringsmöjligheter. Inget för litet eller för stort, har du en affärsidé som du är sugen på att realisera så tveka inte på att höra av dig. Jag har inget emot att skriva ett sekretessavtal så att ni kan vara säkra på att detta inte är för att ta er affärsidé och sedan göra den själv. Detta är 100% seriöst.

Många kan undrar varför man letar på ett litet forum som detta och svaret på den frågan är att de bästa ideérna oftast kommer från privatpersoner som ännu inte haft möjlighet att realisera sina ideér ännu.

Skick ett mail till [email protected] och beskriv mycket kortfattat vad det handlar om så återkommer jag per telefon för att stämma träff där vi skriver sekretessavtal och sedan pratar igenom idén.

Med vänliga hälsningar

Emile S.

sasafsfsgdgfgfdshfhdh

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2006-12-17, kl 21:21

username

Medlem
#45773

Inlägg: 7

Anton Biederwolf: Hej jag er Kock och min affärsidee er at öpna det första Grillspett bar
med konzept "Low fat , ekolokiskt och lokal kött ,fisk och grön produkter i högt Qualität.
Fokus er ett roterande grill som kan griller 200 spettar (1 port.ca 170gr ) i 1 timmar.
Mitt mål er drivar firsta "Hälsosamt fast food "inom branchen.
mvh Toni

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2007-01-06, kl 12:20

TorstenL

TorstenL

Inlägg: 28

Hej
Jag har en affärside som är färdig att lansera. Marknadsundersökning, marknadsplan, budget och framtagning av prototyp är klart.
Offert på tillverkning finns.

Pengar att starta saknas.

Det handlar om en konsumentprodukt som är helt ny men lättsåld. Kommer att kunna exporteras via franchising.

Torsten Larsson
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2007-01-10, kl 23:41

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 4

Hej Emile

Intressant inlägg. Vi sitter på ett par utecklingsprojekt som vi just beslutat aktivera 2007. Har redan 2 etablerade affärskoncept, men arbetar just med att realisera, etablera och etablera affärskoncept.

Besök gärna vår hemsida www.coreeye.com och kontakta mig om du finner en öppen dialog av intresse.

Med vänliga hälsningar
Jan

Jan Thyssen
CoreEye AB
[email protected]
Tel kontor: 040 - 97 56 31

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2007-04-17, kl 12:34

Håkan H

Håkan H

Inlägg: 11

Hej!
Jag är en person med mycket vilja och stora visioner som har startat ett företag med verksamhet inom bygg. När jag startade mitt företag så hade jag som målsättning att bygga upp det med flera olika inriktningar, med ett moderbolag och dotterbolag. De olika verksamhetsområdena som jag vill verka inom är förutom bygg, fastigheter, en hem och fritidsinriktad butik med produkter från bubbelbad, kök till eu-mopeder m.m. Jag skulle i framtiden även verka inom entreprenad/åkeri. Men då jag är en nyfiken person som gärna lär mig nya saker så är jag inte främmande för andra brancher beroende på vad du hade tänkt dig.
För att jag skall kunna förverkliga mina visioner och idéer söker jag nu någon som har erfarenhet från eget företagande eller viljan och kapitalet att hjälpa till.
Jag bor i mitten av Sverige men ser det inte som ett hinder om denna person finns i andra delar av landet då jag vill etablera företaget i andra delar av landet.
Om du tycker detta verkar intressant ring eller maila mig så kan vi föra en vidare diskussion för att se vart vi landar.

mvh Håkan

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2007-04-19, kl 23:18

username

Medlem
#45773

Inlägg: 7

HEJ HÅKAN JAG RINGA DIG PÅ HELGEN
MVH TONI

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2007-04-19, kl 23:29

username

Medlem
#45773

Inlägg: 7

VA SNÄLL OCH SKICKA TELEFONNUMER TILL MIN EMAIL [email protected]
MVH TONI

Inläggets betyg
Svara Svara med citat