Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Talex eller Textalk?

Inlägg 1 av 5

2011-09-20, kl 17:17

webpresent

webpresent

Inlägg: 5

Talex eller Textalk?

Jag håller på att byta webbutikslösning och idag har jag Fortnox webbshop. Jag är inte nöjd med den.
Det jag funderar på är Talex- eller Textalks webbutik. Är det någon som har erfarenhet av dessa och vad tycker ni isf om dem?
Tack på förhand!
/Malin

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2011-09-21, kl 20:39

ekpresenter

ekpresenter

Inlägg: 26

Hej Malin,
Vad är det du inte är nöjd med i fortnox webshoplösning?
jag använder textalks webshoplösning i den billigaste versionen. Jag har inte haft den så länge så jag har inte hunnit testa den så länge men den verkar vara mycket bra. Något jag tycker är bra är att den finns i tre olika grundutföranden i olika prisklasser beroende vilka behov man har. Det går fort att komma igång med webbutiken och den är enkel att administrera. En nackdel är att de inte har telefonsupport utan endast support via e-post men de svarar mycket snabbt på e-post.
hälsningar Ewa

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2011-10-05, kl 20:43

webpresent

webpresent

Inlägg: 5

Citat:

Ursprungligen postat av: ekpresenter

Hej Malin,
Vad är det du inte är nöjd med i fortnox webshoplösning?
jag använder textalks webshoplösning i den billigaste versionen. Jag har inte haft den så länge så jag har inte hunnit testa den så länge men den verkar vara mycket bra. Något jag tycker är bra är att den finns i tre olika grundutföranden i olika prisklasser beroende vilka behov man har. Det går fort att komma igång med webbutiken och den är enkel att administrera. En nackdel är att de inte har telefonsupport utan endast support via e-post men de svarar mycket snabbt på e-post.
hälsningar Ewa


Tack för ditt svar! När det gäller sökmotoroptimering i Fortnox så fungerar det inte bra. Syns man inte, så finns man inte :) så nu håller vi på att testa några demobutiker som kom bra i jajjas SEO-test 2010. De flesta verkar ha support via e-post om man inte har en väldigt dyr lösning, då ingår telesupport. Men epost är helt ok tycker jag.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2011-12-20, kl 11:24

nordicwebteam

nordicwebteam

Inlägg: 24

Hej!

Ta gärna en titt på vår lösning också. Hos oss äger du din egen shop och kan expandera hur mycket du vill. Våra lösningar baseras på wordpress och magento, ett par av de snabbast växande plattformarna i världen.

Du når mig på [email protected] eller se vår hemsida www.nordicwebteam.se

Magento & Wordpress e-handel webshop hemsida www.nordicwebteam.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2011-12-20, kl 23:13

hajens

hajens

Inlägg: 5

SEO vänlig e-handlslösningar är ett måste som du skriver "webpresen" syns man inte så blir det inga försäljningar, det finns ett uppsjö av e-handels plattformar att välja på så det är bara gå på respektive hemsida och läsa vilka SEO lösningar som erbjuds av de som säljer webshoppar, på denna sida finns en lista på e-handelslösningar där det går att jämföra de olika alternativen.
http://www.xn--ehandelslsningar-uwb.net

Inläggets betyg
Svara Svara med citat