Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

telefon till nystartat företag

Inlägg 1 av 10

2010-08-31, kl 19:16

joimport

joimport

Inlägg: 97

telefon till nystartat företag

hej jag håller på och startar företag nu och bygger på webbshoppen så långt är allt bra men jag vill inte att mina kunder ska ringa till min mobil utan ett vanligt nummer kollade runt lite men såg inget som jag blev intresserad av. så hur har ni gjort med telefonlösningar jag vill kunna svara i mobilen eftersom jag jobbar på sidan av . gärna lite billigt alternativ om det finns ...

ingenting är omöjligt

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 10

2010-09-01, kl 00:13

farmer

farmer

Inlägg: 5

http://www.cellip.com/sv/index.html Dessa har perfekt tjänst.Du väljer själv riktnummer område, tel nummer i massor att välja bland. Fax direkt till mail. Billigt och extremt bra.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 10

2010-09-01, kl 05:16

joimport

joimport

Inlägg: 97

ok ska kolla detta har nog varit där och tittat har jag för mig men inte så noga tack för svaret..

ingenting är omöjligt

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 10

2010-09-09, kl 10:11

NicePriceWebb

NicePriceWebb

Inlägg: 5

Jag har Cellip och det är bra om du har rätt mobiltelefon för då kan du använda den som en vanlig telefon. Men min Nokia E65 tycker inte om IP-telefoni så den låser sig ibland så jag kan inte ta emot något samtal utan att starta om den. Irriterande.

Så om du har rätt mobil så fungerar det men jag skulle i vilket fall som helst rekommendera Skype istället. De är billigare och du ringer gratis till fasta nummer. Det finns många mobiler som redan är anpassade till Skype så det är lättare också.

www.nicepricewebb.se | Hemsidor och Logotyper till Vettiga priser
www.foretagserbjudanden.se | Företagserbjudanden helt enkelt

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 10

2010-09-24, kl 23:15

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Själv har jag tele 2 och till det finns det billiga tilläggstjänster för vidarekoppling både till mobil Comvik och utland.

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 10

2010-12-18, kl 22:47

LÅWebbyrå

LÅWebbyrå

Inlägg: 15

 Är själv intresserad av en tjänst som gör att man har ett vanligt fast nummer men som kopplas över till en mobil. Ser bättre ut än att bara ha mobilnummer.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 10

2010-12-18, kl 23:42

joimport

joimport

Inlägg: 97

 själv så blev det ip telefoni via mitt bredbands bolag själv så har jag bredband 2 och då fick man rabatt också helt perfekt.. sen har jag vidarkoppling till min mobil så man alltid är anträffbar 

ingenting är omöjligt

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 10

2011-01-23, kl 08:52

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

 Till tele 2 och Comvik har jag även Skype som är ett bra komplement när man ska ringa länge  och långt.

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 10

2011-02-02, kl 14:31

Hej!

Det bästa sättet att enkelt ordna seriös, prisvärd och praktisk telefon till nystartat företag är med växel i molnet, eller virtuell växel. Funkar lika bra för hemmakontoret som för den som hyr sin kontorsplats.



Läs vidare på blogginlägg, länk http://blogg.streamtel.net/2011/02/telefon-till-nystartat-foretag.html



Mvh

Niklas

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 10

2011-04-05, kl 10:36

Frezie

Frezie

Inlägg: 24

 Flera operatörer har "hemnummer i mobilen"-lösningar ifall du vill vara mobil men ändå se med seriös ut mot kunder med ett fastnummer.
Själva har vi valt en mobil växel från telenor :)

www.getstarted.nu
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat