Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Textilfabriker?

Inlägg 1 av 7

2005-04-05, kl 22:38

aaaa

aaaa

Inlägg: 6

Textilfabriker?

Jag söker textilfabriker som kan tillverka underkläder, kläder från skiss till färdig produkt.Det behöver inte enbart vara här i Sverige...även utomlands går braVore jätte tacksamm om någon vet och har kontakter med dessa fabriker...MVHAngelo [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2005-04-06, kl 08:25

stefanjanpar

stefanjanpar

Inlägg: 33

Hej Angelo!

Jag har möjlighet att sy upp kläder av hög kvalité till ett mycket bra pris i asien. Maila gärna om du är intresserad!

Mvh Stefan

E-mail: [email protected]

Stefan Janpár
---
www.fashionREBEL.se
...där modeentreprenörer får hjälp att starta egna klädmärken!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2005-04-18, kl 20:56

username

Anna
Taro

Inlägg: 12

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag söker textilfabriker som kan tillverka underkläder, kläder från skiss till färdig produkt.<br/>Det behöver inte enbart vara här i Sverige...även utomlands går bra<br/><br/>Vore jätte tacksamm om någon vet och har kontakter med dessa fabriker...<br/><br/>MVH<br/>Angelo Fiorante<br/>[email protected]<br/><br />

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2005-04-18, kl 20:56

username

Anna
Taro

Inlägg: 12

Hej,min fru Anna är skrädare och sömmerska med 15 års erfarenhet av måtkläder kostumer klänningar barnkläder.
In princip kan hon göra allt.
Vi bor i Estland och kanske vi kan hjälpas åt att finna dom rätta produkterna för dig.
Eller så kan hon göra dom sakerna du vill ha.
Även är hon svensktalande
mvh Benny email till Anna [email protected] tel home003726446959 mob 003725232076

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2005-05-12, kl 09:44

username

Dusan
Radic

Inlägg: 20

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag söker textilfabriker som kan tillverka underkläder, kläder från skiss till färdig produkt.<br/>Det behöver inte enbart vara här i Sverige...även utomlands går bra<br/><br/>Vore jätte tacksamm om någon vet och har kontakter med dessa fabriker...<br/><br/>MVH<br/>Angelo Fiorante<br/>[email protected]<br/><br />

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2005-05-12, kl 09:52

username

Dusan
Radic

Inlägg: 20

Hej Angelo,
jag har väldigt goda kontakter i f.d.Jugoslavien ( Bosnien , Serbien ) i textilbranschen och känner personligt flera ägare av textilfabriker . De har stora lediga kapaciteter !!!

Maila till mig om du är intresserad .

MVH
Dusan Radic
E-post : [email protected]
Mob.0704 191 521

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2005-09-04, kl 19:19

username

Erdal
Gulsen

Inlägg: 18

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag söker textilfabriker som kan tillverka underkläder, kläder från skiss till färdig produkt.<br/>Det behöver inte enbart vara här i Sverige...även utomlands går bra<br/><br/>Vore jätte tacksamm om någon vet och har kontakter med dessa fabriker...<br/><br/>MVH<br/>Angelo Fiorante<br/>[email protected]<br/><br />



jag har släktingar i turkiet som har textil fabrik om du vill du kan kontakta med dem
hör gärna av dig
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat