Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

"Tillfällig" webdesigner sökes till nystartat företag

Inlägg 1 av 3

2009-09-16, kl 00:02

username

Nemo
fdfdsfds

Inlägg: 1

"Tillfällig" webdesigner sökes till nystartat företag

Ett nystartat företag behöver en webdesigner för ett tillfälligt projekt. Personen kan ha erfarenhet eller ha webbdesign som ett stort intresse och fritidsyssla.
Man ska ha kunskap och/eller behärska följande områden:
-XHTML/HTML
-PHP
-SQL
-Flash/Actionscript
-Perl
-.Net
Helst ska du kunna visa upp något form av arbetsprov eller någon referens. Genom att bara visa upp en hemsida du har gjort förut tex.

Intresserad?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2009-09-17, kl 11:44

username

Kim
Wahlman

Inlägg: 3

Jag personligen hade kunnat visat intresse, men jag har lite svårt med användare som har oseriösa användarnamn. Även om du skriver vad du söker så borde du tänka på att du är på ett offentligt forum med seriösa användare då ska man även fundera på om "fdfdsfds" passar in när man registerar sig och kallar sig seriös företagare.

Seriösa företagare vill även ses som seriösa utåt. Skriver inte för att vara otrevlig eller elak men du hade nog kunnat få ett par svar om du tänkt på vad du skriver och vart du skriver. Detta kanske en del inte bryr sig om men jag som person tycker små saker som reflekterar personen bakom texten är minst lika viktigt som informationen om tjänsten.

Se det som ett CV/Personligtbrev, arbetsgivaren kommer inte kalla dig på en intervju om du inte verkar intresserad eller seriös.

Återigen försöker inte vara otrevlig bara tipsar lite det är ju bara att kolla på hur många som kollat på din tråd. 50+ användare 0 svar, tror nog att någon av dem precis som mig själv har kunskaper inom det du söker.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2009-09-17, kl 14:02

Vimea

Vimea

Inlägg: 2

Jag kan hjälpa er med vad ni söker. Kontakta mig gärna på [email protected] eller 076 - 102 87 13 för en vidare diskussion kring detta.

Vänligen,
Kristoffer Eriksson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat