Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Franchise

Tjäna väldigt mycket mer...

Inlägg 1 av 9

2009-07-04, kl 19:29

DesignMe

DesignMe

Inlägg: 33

Tjäna väldigt mycket mer...

Du har möjlighet att tjäna riktigt bra med pengar. Du behöver givetvisjobba för det.Men inget 7-16 jobb direkt. Jobbar du intensivt under ca 2 dagar i veckanoch säljer in vårt koncepthar du en Riklig lön att ta ut i månaden. Låt mig förklara.Du får ett distrikt som vi skräddarsy ihop. För att det skall passa dig.När detta är klart, införskaffar vi produkter till dig. Givetvis kommerdem direkt ifrån fabrik vilket borgarför kvalitets säkring, och högsta färskhet. innan leverans.Vi arbetar med hygieniskt förpackade nötter i portions burkar.Med 12 olika produkter och ständigt växande sortiment kan vi nå ut tillalla målgrupper.Cashew nötter, Chili nötter, mexikansk mix, naturel nöt mix. ellervarför inte choklad doppade jordnötter till kaffet? passar såväl Barnsom vuxna.Till krogar, väntsalar, tillställningar, bröllop, kalas, cateringfirmor. det finns ingen gräns snart finns vi överallt.Arbete 1,2,31. Du besöker en restaurang, bowlinghall, eller friskvårds anläggning ochskriver ett enkelt avtal med den ansvariga.2. Uppsättning av XX antal överens kommet automater.3. Du besöker ditt avtals ställe och fyller på nya produkter och inteminst. Håvar in stålarna!Visste du tex:FAKTA ifrån hälsovårds myndigheten.Det har gjorts en undersökning av nötter som var exponerade bakom disk.Analys visade, förutom ett flertal bakterier, även urin ifrån sex olikaindivider.Samt bakterier, virus, överföring av sjukdomar m.m. förekommer.FAQ.* Det tar ca 30 sekunder att fylla på och tömma 1 automat.* En del har upp till 40 automater på samma ställe. Bowlinghallar ellerindustrier sväljer många automater.* Ibland kan det ta 1 timme, (Krögare är ganska givmilda och vill gärnabjuda på mat, kaffe. Väldigt sociala =)* Med våra nya automater, kan vi ta emot VISA, Mynt, och SMS betalning.Kunderna serverar sig själva när du inte är där.Vad krävs av dig för att få jobbet?Bil underlättar ditt arbete men är absolut inget krav.Din ålder spelar ingen roll, bara du är en social person som har ettbrinnande intresse för att tjäna pengar!Ingen utbildning krävs. Du är igång på ett kick efter sälj coachingmed oss och produkt kännedom.Skriv några rader om dig själv om varför du skulle passa in hos oss.Glöm inte ditt mobil nummer och skriv gärna vilka tider jag kan nå digpå.Du studerar, eller har du ett jobb vid sidan av, kanske arbetslös i kriseneller mamma ledig som söker extra jobb?Kom igen!!! Det är dags att ta för dig lite. Trots att du är svenskmåste du ibland våga visa framfötterna.Va inte blyg för att du vill lyckas och tjäna bra med pengar.Lägg ned precis den tid du vill.Jag finns här om du är intresserad.Ps. Vi expanderar i en väldig fart, tar du inte chansen nu, gör någonannan det.Hör av dig till mig snarast.Vänliga hälsningar, Andreas

Hjälper dig med din import! Kontakta mig för mer info.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 9

2009-07-04, kl 20:33

Imre Randin

Imre Randin

Inlägg: 14

Kära nån! -lever myten om att folk pinkar på sina händerkvar som argument eller USP inom marknadsföringsvärlden fortfarande?Från början handlade det om det olämpliga att använda sig av flingsalti skålar på frukostborden....Andreas!-Hur går det? Hur många fick ni ihop förra gången?MVHImre

Imre/Redaktuellt

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 9

2009-07-05, kl 19:31

DesignMe

DesignMe

Inlägg: 33

Imre Randin skrev:Kära nån! -lever myten om att folk pinkar på sina händerkvar som argument eller USP inom marknadsföringsvärlden fortfarande?Från början handlade det om det olämpliga att använda sig av flingsalti skålar på frukostborden....Andreas!-Hur går det? Hur många fick ni ihop förra gången?MVHImreHej Imre.Hehe, det gick väldigt bra sist många intresserade och 4 st ny förvärv runtom i landet. Men vi söker hela tiden mer folk, så därav fortsätter jag mitt utskick.Skönt att det går bra, även i motvinds krisen :)

Hjälper dig med din import! Kontakta mig för mer info.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 9

2009-07-09, kl 01:27

pacamia

pacamia

Inlägg: 4

Komplettera med kostnader och provision/ersättning,finns i Stockholm på 0736484810har fskatt&moms

Angelo Camia KB
www.camia.se
www.paac-camia.com
www.angelocamia.biz
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 9

2009-07-09, kl 01:30

pacamia

pacamia

Inlägg: 4

Komplettera med kostnader och provision/ersättning,finns i Stockholm på 0736484810har fskatt&moms

Angelo Camia KB
www.camia.se
www.paac-camia.com
www.angelocamia.biz
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 9

2009-07-11, kl 17:02

username

Linuc
S

Inlägg: 1

Jag är intresserad av detta, men vem ska jag kontakta? Användaren verkar ha försvunnit.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 9

2009-07-11, kl 17:13

DesignMe

DesignMe

Inlägg: 33

Linuc S skrev:Jag är intresserad av detta, men vem ska jag kontakta? Användaren verkar ha försvunnit.Det går att kontakta mig på: [email protected]

Hjälper dig med din import! Kontakta mig för mer info.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 9

2009-08-07, kl 22:40

thords

thords

Inlägg: 1

Jag är intresserad så kontakta mig på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 9

2010-02-03, kl 19:42

pacamia

pacamia

Inlägg: 4

Vg mejla komplett koncept,provisioner och kostnader,jag bor i Stockholm

Angelo Camia KB
www.camia.se
www.paac-camia.com
www.angelocamia.biz
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat