Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

webbutikssystem sökes

Inlägg 1 av 9

2006-04-11, kl 16:56

username

David
Andersson

Inlägg: 23

webbutikssystem sökes

Hej har frågat tidigare men tror inte att man förstod vad jag menade...

Jag söker ett enkelt webbutikssystem typ coxcos midicart system att använda mig av när jag tillverkar webbutiker till kunder. Har kollat på oscommers mm men jag leter efter ett som liknar midicart systemet. Jag vill även kunna göra vanliga hemsidor med enkla admin sidor så en slags "mall" för det vore bra. Är det någon som rent av kanske kunde skapa ett som man skulle kunna använda sig av?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 9

2006-04-11, kl 16:59

username

David
Andersson

Inlägg: 23

Jag vill tillägga att jag skulle vilja slippa instalera som man gör på typ mambo, oscommers mm. utan det skall gå enkelt att bara lägga upp på sidan och ändra databas configrationen.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 9

2006-04-11, kl 19:12

username

Brendan
Henderson

Inlägg: 44

Hej

Jag kan utveckla ett system för dig.

Men ...
osCommers är gratis.

Inget skräddar-sytt system kommer att kunna konkurrera med osCommers när det gäller priset.

Kontakta mig

[email protected]
0707 330 555

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 9

2006-04-11, kl 22:04

username

David
Andersson

Inlägg: 23

Problemet med oscommers är att det är svårare att ändra layouten men finns det något gratis som är uppbyggt i html som inte behöver instaleras?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 9

2006-04-12, kl 12:13

username

Medlem
#42934

Inlägg: 22

Hej davand,
Jolix Netsolutions är kanske lösningenför dig?
Vi har redan ett färdigt Web butiks system, vi skräddar syr natuligtvis detta system för just ditt behov och lägger till de funktioner du vill och med i priset så erbjuder vi även webutrymmer, vilekt innebär att du inte behöver installera något överhuvudtaget.
Vi designar butiken som du vill ha den, det enda du behöver göra är att logga in via administrations verktyget som finns i systemt, lägger in de sidor/information du vill via ett väldigt enkelt CMS system. I administrations systemt ingår även funktioner för att hålla koll på lager status (Systemet är lager medvetet), lägga in artiklar med all information, produkt bilder, backa upp databasen, skriva ut lager status med mera.
Vi har tyvärr ingen demo version uppe än, men en beta butik finns igång på: http://www.bossesfiske.se

utöver detta så fixar vi även domänamn, hjälper till med ev. ompekning av domänamn, e-mail adresser med mera.
Vi har full support, vid problem och allmena frågor.
Ser detta intressant ut och om du vill ha en ofert på detta prisvädra paket så vänligen kontakta oss.
Du är även välkommen att fråga vår reference angående vårat butiks system.

Med vänliga hälsningar:
Martin

Jolix Netsolutions HB
http://www.jolix.net

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 9

2006-04-12, kl 21:37

username

David
Andersson

Inlägg: 23

Nej nej... Det är så att jag själv är webdesigner och vill själv använda ett Web butiks system till mina kunder. Jag vill kunna fokusera på själva designbiten!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 9

2006-04-14, kl 02:13

mgcreative

mgcreative

Inlägg: 69

Jag har en färdig webshop lösning som du skulle kunna titta på gå in
www.mgcreative.se/osc/

Vår ambition är att erbjuda kvalitetsmedvetna företag, små som stora, professionella tjänster för både webb
och reklam www.mgcreativ.se Ring eller mejla mig när du har frågor 073-659 31 17 / [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 9

2006-04-20, kl 12:52

username

Medlem
#42089

Inlägg: 11

Föreslår att du kikar på ZenCart och CubeCart. Båda är gratis och ganska lätta att ädra layout på:

http://www.cubecart.com/site/home/
http://www.zencart.com/

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 9

2006-05-14, kl 02:04

alvedahl

alvedahl

Inlägg: 17

kontakta mig så kan jag göra en webbshop utan design åt dig (tar då provision per butik du säljer)

www.alvedahls.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat