Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 2

1 2
Forum Affärsidéer

Inlägg 11 av 14

2005-11-20, kl 00:24

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Får se vad du kommer att tycka om min. Den kommer visserligen att kosta några hundra per år och ca 300 har redan fått råd via min adress [email protected] och väntar ivrigt på den, då råden jag givit ofta varit värt 1000 och ibland 10.000 tals kronor. De närmare 600 svar jag lämnat här är bara en bråkdel av de råd man kommer att få. + en del annat om man så önskar. Håll ut.
Lars

Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 14

2005-11-25, kl 08:43

username

Micke

Inlägg: 16

Hur var det nu med reklam abidesign? ;)

Jag instämmer i övrigt med tidigare talare att nivån på inläggen har dalat neråt till träsknivå. Dock vill jag inte säga att nivån är så låg som på Lunarstorm...

För egen del har jag inte fått ett enda vettigt svar, eller upprättat någon kontakt med någon annan entreprenör på Startaeget.se. Synd, för det var det jag trodde var vitsen med denna site när jag gick med för drygt ett år sedan.

Mikael | NDesign.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 13 av 14

2005-11-25, kl 20:27

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Reklam! ja det kanske uppfattas som så men så många har frågat mig även om den unika boken men jag säger inte nu vad den handlar om utan till medlemmar i första hand. de ska få möjlighet att införskaffa ett ex först.
Lars
[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 14 av 14

2006-03-11, kl 12:01

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 13

Gratis svensk info om att starta företag och kunna leva på företagande, hittar Du på http://usuarios.lycos.es/bertdolf
Visserligen lägger lycos in sin reklam, men jag har lyckats få bort det genom viss javascript, så Du ser inte reklamen. Infon riktar sig till seriösa svenskar som vill kunna leva på sitt företagande.

bertdolf

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 2 av 2

1 2