Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Finansiering & Riskkapital

Riskkapital

Inlägg 1 av 20

2006-09-12, kl 12:19

username

Christian
Bauhn

Inlägg: 12

Riskkapital

Hej!
Jag erbjuder riskkapital till dig som har ett företag som behöver vidareutvecklas eller dig som har en bombsäker idé och vill få företaget att lyfta snabbare. Hör av dig till mig på [email protected] och berätta om ditt företag så kan vi se om vi kan göra affärer. Jag är intresserad av utlåning och köp av andelar i företaget. Maximalt utlåningsbelopp: 100.000kr!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 20

2006-09-12, kl 14:28

username

Axel
Bergdahl

Inlägg: 1

Hej Christian Bauhn,
Jag heter Axel Bergdahl och bor i huddinge(stlm).

Jag har flyttat till ett område med goda affärsmöjligheter p.g.a att ingen affär finns i området.
Jag tycker tid är pengar och vill öppna en liten affär här innan någon annan gör det.

Om detta låter intressant och du vill ha mer information så va inte rädd att kontakta mig på förljande sätt:

Mobil: 073 903 31 54 / 076 263 8109
e-mail: [email protected]

m.v.h // axel Bergdahl

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 20

2006-09-27, kl 09:16

username

Medlem
#46598

Inlägg: 7

Hej.

Jag representerar ett företag i uppstartsfasen som en tid har sökt kapital för etablering i Sverige. Nu har vi nått nästan ända fram och söker nu kapital för vårt sista behov, totalt 2 x 100.000 kr.

Vi ser detta gärna som ett lån med villkor som vi kan diskutera med en långivare.

Vill du veta lite mer, helt förutsettningslöst, så kontakta mig gärna, helst över e-post : [email protected] så kan jag berätta mer om oss och vad vi kommer att göra.

mvh
Magnus Johansson
Senior Advisor to the board
Game Factory Online

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 20

2006-09-30, kl 23:48

carpe omnia

carpe omnia

Inlägg: 10

känns oseriöst med hotmail adress.. eller?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 20

2006-10-01, kl 08:32

username

Christian
Bauhn

Inlägg: 12

ja, jag skulle skrivit ngt annat så jag kunde luri dig att ta mina pengar... nej, det är inte konstigt.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 20

2006-10-05, kl 20:23

username

Mathias
Olsson

Inlägg: 122

Varför är man direkt en skurk med en adress som yahoo och hotmail?
Känns lite väl magstarkt att misstänklig göra folk man aldrig
mött...eller;)?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 20

2006-10-05, kl 21:21

username

Daniel
Johansson

Inlägg: 274

Å andra sidan bör väl en "drake" ha råd med en proffsig adress ;-)..

// Daniel Johansson //
DEJI Quality Consulting //
Kvalitetsteknik - Produktionsteknik - Administration

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 20

2006-10-05, kl 22:07

username

Christian
Bauhn

Inlägg: 12

Oh my god vad ni bryr er om konstiga saker. Jag har en hotmail adress för att jag har uppgraderat den så att den håller 2 gig - mycket skönt och jag slipper rensa en jäkla massa mail hela tiden. Alla dem som har hört av sig till mig med idéer vet att jag är helt seriös och att jag har pengar att investera.
Är ni misstänksamma så hör inte av er, jag bryr mig inte så mycket. Det är så jäkla många som kontaktar mig ändå för att få pengar till deras uppstart osv. Inte många går igenom men dem som gör det har jag investerat 260.000kr i. Nu har jag 95000kr kvar i risk-kassan och letar efter ett perfekt projekt. Thats it. Hoppas ni håller till godo med det, annars - who cares!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 20

2006-10-05, kl 23:38

carpe omnia

carpe omnia

Inlägg: 10

sluta gråta  har själv yahoo mail men eftersom det ett faktum att de flesta företag blockar hotmail adresser för virus och trojanska hästar så e det ju ganska dumt att ha hotmail.
Sedan vet jag ingen som har massa pengar och har en hotmailadress...  gör ni?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 20

2006-10-05, kl 23:38

carpe omnia

carpe omnia

Inlägg: 10

tack daniel

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2